کتاب ساحل رویاها

A Drowned Maiden's Hair
کد کتاب : 114006
مترجم :
شابک : 978-6227701050
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

تعبیر یک خواب دریایی
A Drowned Maiden's Hair
کد کتاب : 24788
مترجم :
شابک : 978-6004627443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 283
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب تعبیر یک خواب دریایی اثر لورا امی اشلیتس

کتاب «تعبیر یک خواب دریایی» رمانی نوشته ی «لورا امی اشلیتس» است که نخستین بار در سال 2006 به چاپ رسید. در این داستان که در سال 1909 می گذرد، سه خواهر سالخورده، سرپرستی دختری یازده ساله به نام «مود فلین» را بر عهده می گیرند. «مود» اما خیلی زود درمی یابد که آن ها کلاهبردارانی هستند که از او استفاده می کنند تا مشتری های سوگوار و ثروتمند خود را فریب دهند و پولی هنگفت را به دست آورند. آن ها اما نمی دانند که «مود» صاحب قدرت ها و توانایی هایی واقعی است. کتاب «تعبیر یک خواب دریایی» داستانی سرشار از تعلیق و جزئیات تاریخی جذاب و به یاد ماندنی است.

کتاب تعبیر یک خواب دریایی


ویژگی های کتاب تعبیر یک خواب دریایی

نامزد جایزه دوروتی کانفیلد فیشر سال 2008

نامزد جایزه کتاب Rebecca Caudill سال 2009

لورا امی اشلیتس
لورا امی اشلیتس نویسنده آمریکایی در زمینه ادبیات کودکان است. او یک کتابدار و داستان نویس در مدرسه پارک در بروکلندویل، مریلند است.او مدال نیوبری در سال 2008 را برای كتاب كودكانش با عنوان مسترهای خوب دریافت كرد! خانمهای شیرین! صداهایی از یک دهکده قرون وسطایی، و افتخارنیوبری سال 2013 برای کتاب فرزندانش، شکوه و جلال را دریافت کرد. او همچنین برنده جایزه اسکات اودل در سال 2016 برای داستان های تاریخی، جایزه ملی کتاب یهودیان 2015 و جایزه کتاب سیدنی تیلور برای کتاب بزرگسالان جوان خود، "دختر استخدام شد...
نکوداشت های کتاب تعبیر یک خواب دریایی
It genuinely deserves to become a classic.
این اثر به واقع لیاقت تبدیل شدن به یک اثر کلاسیک را دارد.
Wall Street Journal Wall Street Journal

With a heroine whom readers will not soon forget.
با قهرمان زنی که مخاطبین به این زودی ها فراموش نخواهند کرد.
Barnes & Noble

A fast-paced, interesting read.
داستانی سریع و جالب توجه.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب تعبیر یک خواب دریایی (لذت متن)
صدا را دوباره سبک سنگین کرد و به این نتیجه رسید که جوان است، ولی جاافتاده. تصویر یک بانوی جوان توی ذهنش نقش بست که موهایش را جمع کرده بود بالا، گونه های گلگون و پیراهن توری سفید داشت و چتر آفتابی صورتی با لبه ی ریشه ریشه.

«مود» چندتا جواب به ذهنش رسید ولی همه را کنار گذاشت. جواب داد: «هوا سرده و آواز خوندن گرمم می کنه. برای همین آواز می خوندم.» منتظر جواب ماند، ولی به جای جواب، صدای چرخیدن کلید را توی قفل شنید. باریکه ی نور پهن تر شد، در باز شد و «مود» تلوتلوخوران پرید بیرون؛ عین جغد در آفتاب بهاری پلک می زد.

موهای زن سفید بود و پوستش چین و چروک داشت. دوباره که نگاهش کرد، نظرش یک کم عوض شد. غریبه خوش قد و بالا و ظریف بود، مثل یک پری سالخورده. کت و دامن پوشیده بود، از جنس یکجور پارچه ی برق برقی، به رنگ آلوسیاه با شکوفه های صورتی.