کتاب بی چیزها

The Have-nots
کد کتاب : 24815
مترجم :
شابک : 978-9643694760
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بی چیزها اثر کاتارینا هاکر

پس از واقعه ی یازده سپتامبر و سقوط برج های دوقلو که برای اروپائیان به منزله سقوط رویای آمریکایی بود، تغییراتی در زندگی شخصیت ها قصه به وقوع پیوست. در ابتدای داستان می خوانیم که خانواده سارا به خانه ای جدید نقل مکان می کنند، تا زندگی نوینی را آغاز کنند، یاکوب صحنه سقوط برج و پرت شدن آدم ها از پنجره ها و آتش سوزی را به یاد میاورد، همه با او چنان بازمانده ای از حادثه رفتار می کنند، مدام سوال پیچش می کنند و او پاسخی به هیچ یک از سوالات نمی دهد. به شغلی جدید دست میابد و دختر مورد علاقه اش را پس از مدت ها دوری پیدا می کند.
نویسنده نگاهی اعتراض آمیز به خشم و خشونت، جنگ طلبی، بی حسی و بی اعتنایی افراد جامعه دارد. او معتقد است که جامعه پس از واقعه رخ داده هرگز نمی تواند و نباید مانند روزگار پیش از آن باشد.

کتاب بی چیزها

کاتارینا هاکر
کاتارینا هاکر (Katharina Hacker) (زاده 11 ژانویه 1967) نویسنده آلمانی است که به خاطر رمان برنده جایزه خود Die Habenichtse (The Have-Nots) شناخته شده است. هاکر فلسفه، تاریخ و مطالعات یهودی را در دانشگاه فرایبورگ و دانشگاه اورشلیم فراگرفت. تحصیلات وی در اسرائیل به عنوان تلاشی برای تجدید احساسات ضداستکباری و مادربزرگش در مادربزرگ سیلسی، مورد بررسی قرار گرفته است. تحصیلات خود را با مدرک دانشگاهی تمام نکرد. از سال 1996 به عنوان نویسنده مستقل و آزاد در برلین زندگی می کند. در سال 2006 او دومین نویسن...