کتاب مبانی بازیگری

Acting: The Basics
کد کتاب : 24960
مترجم :
شابک : 978-6002780874
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی بازیگری اثر بلا مرلین

مبانی بازیگری یک راهنمای عملی و نظری برای یک بازیگر حرفه ای است. اگر می خواهید به صورت تخصصی به این هنر بپردازید این کتاب را از دست ندهید. این کتاب شامل موارد کلیدی مانند:

توسعه درام مدرن و فرایندهای بازیگری طی سالهای مختلف
رویکرد و میراث پیشگامان و مجریان بازیگری از سراسر جهان
تکنیک ها و کاربردهای بازیگری ، از جمله آموزش ، شنود ، تمرین و اجرا - چه برای صحنه و چه برای دوربین

این کتاب مقدمه ای ایده آل برای هر کسی است که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد بازیگری هستند و همچنین افرادی که بصورت پیشرفته بازیگری را دنبال می کنند.
بلا مرلین استاد بازیگری در دانشگاه کالیفرنیا است. او خود یک بازیگر موفق است.همچنین تعدادی کتاب در مورد استانیسلاوسکی نوشته است.
باید در نظر بگیرید که این یک کتاب عالی است. در نقاط مختلف دنیا این کتاب را به عنوان متن کلاس مقدماتی بازیگری برای دانشجویان انتخاب می کنند. «مبانی بازیگری» مقدمه ای عالی برای بازیگران آماتور یا دانشجویان در آغاز راه است. به طور کلی ، مرلین نویسنده این کتاب در ارائه چندین جنبه و دیدگاه در مورد هنرپیشگی بسیار عالی عمل می کند.

کتاب مبانی بازیگری

بلا مرلین
بلا مرلین بازیگر حرفه ای و معلم بازیگری است که به طور عمده در دانشگاه بیرمنگام فعالیت می کند. او مدرسه های تابستانی را به طور منظم در بازیگری روانشناختی و تمرینهای روسی برگزار می کند.
قسمت هایی از کتاب مبانی بازیگری (لذت متن)
بیان احساسات و عواطف توسط حرکات دست - بازداری شدید حرکات عقب نشینی، حرکات کلیشه ای، ژست با مو، تا آرامی، حرکت عمومی، حرکات غیر ضروری. ۲افسردگی: حرکات آهسته، اندک، مردد و غیر همدلانه، استفاده از ژست های مخفی کننده. ۳- شعف: حرکات سریع، فضا گیره ریتم دار، خود به خود، حاکی از اعتماد به نفس، پرتکلف و دلسوزانه. ۴- اضطراب: ژست هایی با مو، مخفی کردن چهره، فشردن و درهم قفل کردن دست های باز و بسته کردن مشت ها، درهم کشیدن ابروهاء خراشیدن یا چنگ زدن به موهاء کشیدن مو و وول خوردن بی هدف اجزاء