کتاب هیچ هیچ هیچانه

Hich Hich Hichaneh
(52 شعر از هفت شاعر)
کد کتاب : 25081
شابک : 978-9643696191
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هیچ هیچ هیچانه اثر مجموعه ی نویسندگان

"هیچ هیچ هیچانه" اثری است در زمره ی کتاب های کودک انتشارات افق و مناسب برای گروه سنی الف، که شامل 52 شعر از هفت شاعر مطرح و نام آشنای ادبیات کودک و نوجوان می باشد. این شاعران خوش آوازه که اشعار آن ها در کتاب دوست داشتنی "هیچ هیچ هیچانه" گردآوری شده عبارت اند از "مصطفی رحماندوست"، "جعفر ابراهیمی"، "شکوه قاسم نیا"، "افسانه شعبان نژاد"، "اسدالله شعبانی"، "بیوک ملکی" و "بابک نیک‎طلب" که اشعار آنان پیش از این بارها در کتب درسی یا برنامه های تلویزیونی به سمع و نظر مخاطبین رسیده است.
در "هیچ هیچ هیچانه" شاهد هستیم که این شاعران برجسته و خوش قلم شعر کودک و نوجوان، با در نظر گرفتن تاثیر قصه و متل، سروده هایی را به رشته ی تحریر درآورده اند که فاقد معنی و منطق مشخص هستند اما از بیان آهنگینی برخوردارند و کودکان می توانند آن ها را به خاطر بسپارند. این اشعار می توانند ذهن و تخیل کودک را شکوفا کنند و لذت بازی در کنار دیگر شکوفه های هم نسل خود را با اشعاری بامزه و دلنشین تجربه کنند. این چنین فرزندان دلبند و معصوم این مرز و بوم، به دنیای خیالی و بی حد و حصری که در "هیچ هیچ هیچانه" به تصویر کشیده شده، ورود می کنند و این اشعار هم به دنیای این کودکان امروزی و فعال، قدم می گذارند.
"هیچ هیچ هیچانه" علاوه بر اشعار جذاب و مفرح، دارای تصویرسازی هایی زیبا و قابل توجهی نیز می باشد و بالغ بر ده تصویرگر حرفه ای کتاب های کودک، با تصویرسازی های زیبای خود به اثر محبوبیتی دو چندان بخشیده اند.

کتاب هیچ هیچ هیچانه

قسمت هایی از کتاب هیچ هیچ هیچانه (لذت متن)
آی تشتی تشتی تشتی/ مشقت و بد نوشتی/ به روی خط نوشتی / اما غلط نوشتی / آی تشتی تشتی تشتی / چه دست خط زشتی / مشقت و جر دادم من / به یک تاجر دادم من/ تاجر اونا رو چسبوند/ یکی یکی نشست خوند