کتاب بهترین داستان زندگی ات را برایم تعریف کن

Two From the Heart
کد کتاب : 25504
مترجم :
شابک : 978-6226719421
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب بهترین داستان زندگی ات را برایم تعریف کن اثر مجموعه ی نویسندگان

بهترین داستان زندگی ات را برایم تعریف کن، محصول همکاری جیمز پترسون و امیلی ریموند است که هر دو از نویسندگان پرفروش و شناخته شده اند و پترسون با قلم جادویی خود رکورد های زیادی را در نشریات مطرح دنیا به ثبت رسانده است. این مجموعه که از دو قصه ی متفاوت و کوتاه تشکیل شده، داستان های دلگرم کننده و جذاب از احتمالات زندگی را برای مخاطب به تصویر می کشد. این دو قصه با وجود تفاوت های بسیار زیاد، در جلب توجه مخاطب با هم اشتراک دارند.
داستان اول قصه ی زنی است به نام آنی مک ویلیامز که پس از متارکه تلاش ی کند تا زندگی اش را از نوع بازیابد. اما این مسیر با آمدن طوفان و خراب شدن خانه اش به وسیله ی آن، بیش از پیش پیچیده می شود. با این حال تمام این مشکلات او را به سفری خودشناسانه رهنمون می سازد که در صورت اتفاق نیفتادن این تراژدی ها، از آن باز می ماند. او به جاده می زند و در مسیر با انسان های فوق العاده ای آشنا می شود که هر کدام تجربه ای داشته اند که زندگیشان را متحول ساخته است. آنی در مسیر داستان، خود واقعی اش را کشف می کند و نهایتا به شادی جاودانه اش دست پیدا می کند.
داستان بعدی قصه ی تایلر بران است که به نظر می رسد همه چیز دارد! یک شرکت موفق و مقدار زیادی پول که نمی داند چطور خرجش کند. ولی او زندگی ندارد. پس یک رمان نویس که دچار کشمکش است استخدام می کند تا یک زندگی برای او بنویسد. هیچ محدودیتی در برابر این دنیای خیالی وجود ندارد که سرمایه ی بران نتواند آن را عملی کند. خیلی زود او قهرمان داستان عاشقانه ای می شود که در مخیله اش هم نمی گنجید. ولی آیا تایلر بران قادر است که یک پایان خوش برای خودش بنویسد؟

کتاب بهترین داستان زندگی ات را برایم تعریف کن

دسته بندی های کتاب بهترین داستان زندگی ات را برایم تعریف کن
قسمت هایی از کتاب بهترین داستان زندگی ات را برایم تعریف کن (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: آنی مک ویلیامز همه چیزش را از دست داده است. او پس از نابودی ازدواجش به جزیره دوری کوچ می کند و مدتی بعد خانه اش توسط طوفان ویران می شود. آنی احساس می کند که شاید زندگی اش کمبودهای دیگری دارد. پس به جاده می زند و سفر می کند تا در طول مسیر از دوست های قدیمی و گمشده و غریبه ها یک سوال ساده بپرسد: بهترین داستان زندگی ات چیست ؟ آیا داستان های خنده دار، غمناک و الهام بخشی که او در طول مسیر از آدم های مختلف می شنود می تواند گم کرده های زندگی ش را باز گرداند؟