کتاب سقوط

Fall
و داستان های دیگر از نویسندگان اسپانیا
کد کتاب : 25507
مترجم :
شابک : 978-9646207660
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 470
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سقوط اثر میگل سروانتس

کتاب « سقوط»، مجموعه ای از داستان های مشهور اسپانیایی از نویسندگان مختلف است. که در راس آنها نام « میگل سروانتس» نویسنده، نمایشنامه نویس، شاعر و نقاش بزرگ به چشم می خورد. «سه موج»، «قدرت خون»، «چشمان سبز»، «پرتو ماه»، «رز زرین»، «دنیا برتا»، «پاسیوی آبی»، «مرد و سگ هایش»، «جان های معذب»، «جایزه»، «تمساحی زیر درخت»، «محکوم به مرگ»، «آسیابان و رقصنده» و «بهار غم انگیز» عنوان های برخی از داستان های این کتاب هستند. داستان های کوتاهی که در این مجموعه در کتابی به نام «سقوط» گنجانده شده اند، آثاری از نویسندگانی با سبک های متفاوت هستند .
اگر آلارکون قصه ای نه بیگانه با مطایبه می نویسد، گوستابو آدولفو بکر، اثری بین واقعیت و غیر واقعیت در نوسان است و فضایی از موسیقی پری وار شگرف می آفریند عرضه می کند. اگر امیلیا پارادو باثان و کلارین به ناتورالیسم توجه دارند، گونثالث از طنز دوری نمی گزیند. اگر روسینیول رئالیست با مهارت نقاشان به توصیف تلخی زندگی های فردی می پردازد، آنتونیو اسپینا، بلاسکو ایبانیث، خوسه ماریا ده کینتو،کارلوس لاررا و آلونسو لرما پروایی ندارند که مستقیما به معضل های اجتماعی روی بیاورند.
همین تعدد نویسندگان با سبک های متفاوت به خواننده مجال می دهد تا که علاوه بر آشنایی نسبت به قلم نویسندگان اروپایی، در یک کتاب فشرده در قالب مجموعه داستان، با روایت های مجوز و بسی هیجان انگیز مواجه شود و در آخر بتواند نثر مولفین آنها را با یکدیگر مقایسه نماید.

کتاب سقوط