کتاب راه اندازی کسب و کار

Disciplined Entrepreneurship
24 گام برای موفقیت کسب وکارهای نوپا
کد کتاب : 25750
مترجم : سعید روشنی
شابک : 978-6007677049
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راه اندازی کسب و کار اثر بیل اولت

24 قدم تا موفقیت!
کتاب راه اندازی کسب و کار طرز فکر شما در مورد راه انداختن یک شرکت را تغییر خواهد داد. بسیاری بر این باورند که نمی توان کارآفرینی را آموزش داد ، اما کارآفرینان بزرگ با چیز خاصی متولد نمی شوند - آنها به سادگی محصولات عالی می سازند. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با تولید یک محصول خلاقانه ، یک استارتاپ موفق ایجاد کنید. کتاب راه اندازی کسب و کار ، این فرایندهای لازم را در یک چارچوب یکپارچه ، جامع و اثبات شده ی 24 مرحله ای قرار می دهد که هر فرد زحمتکش می تواند آن ها را به راحتی یاد بگیرد و بکار ببرد.
در این کتاب شما یاد خواهید گرفت:
-چرا تمرکز داشتن برای موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار بسیار مهم است.
-موانع مشترکی که کارآفرینان با آن روبرو هستند - و چگونگی غلبه بر آنها.
-چگونه از نوآوری برای دوام آوردن استفاده کنیم -و این فقط مربوط به فناوری نیست.
مهم نیست که شما برای اولین بار است که می خواهید کسب و کاری راه بیندازید یا نه کتاب راه اندازی کسب و کار، ابزاری را که برای بهبود شانس خود در ساخت کالایی که مردم می خواهند نیاز دارید به شما می دهد.
نویسنده ای کتاب راه اندازی کسب و کار ، بیل اولت مدیر عامل مرکز مارتین تراست برای کارآفرینی MIT و همچنین مدرس ارشد دانشکده مدیریت MIT Sloan است.

کتاب راه اندازی کسب و کار

بیل اولت
بیل اولت مدیر عامل مرکز مارتین تراست برای کارآفرینی MIT در MIT و استاد تمرین در دانشکده مدیریت MIT Sloan و آموزش اجرایی MIT Sloan است. او همچنین نویسنده کارآفرینی نظم و انضباط: 24 قدم به یک کسب و کار موفق است.یک بازیکن بسکتبالیست سابق، اولت به همراه همسرش در بلمونت، ماساچوست زندگی می کند. آنها چهار پسر بزرگ دارند. اولت دارای لیسانس مهندسی از دانشگاه هاروارد و SM از دانشکده مدیریت MIT Sloan است.
نکوداشت های کتاب راه اندازی کسب و کار
Entrepreneurship is not only a mindset but a skill set. The 24 Steps presents a practical step-by-step process to channel the creative spirit to maximize the chances of success and ultimate impact.
کارآفرینی نه تنها یک شیوه تفکر است، بلکه مجموعه ای است از مهارت ها. ۲۴ گام مطرح شده در این کتاب فرآیندی مرحله به مرحله و عملیاتی را برای جهت دهی به ذهن اخلاق عرضه می کند تا از این طریق، احتمال موفقیت و تأثیر نهایی افزایش یابد.
MITCH KAPOR

While I am not a big fan of business plans, I am a big fan of the business planning process. This book provides an invaluable comprehensive framework for innovation-driven entrepreneurs to execute the business planning process
طرفدار جدی برنامه های کسب و کار نیستم، اما به فرآیند برنامه ریزی برای کسب وکار علاقه زیادی دارم. این کتاب چارچوبی جامع و بسیار ارزشمند برای کارآفرینان مبتکر عرضه می کند تا از طریق آن بتوانند فرآیند برنامه ریزی کسب و کار را اجرا کنند.
BRAD FELD

While the spirit of entrepreneurship is often about serendipity, the execution is not. This book takes you through a systematic approach to significantly increase your odds of succeeding in making a world-changing and sustainable company.
در حالی که روح کارآفرینی اغلب با خوش اقبالی پیوند دارد، در عمل این گونه نیست. این کتاب به کمک رویکردی نظام مند به شما کمک می کند که احتمال موفقیتتان را در ایجاد شرکتی پایدار در دنیای متغیر کنونی به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
JOI ITO, Director, MIT Media Lab

قسمت هایی از کتاب راه اندازی کسب و کار (لذت متن)
چرا ام آی تی در معرفی کارآفرینان موفق عمل کرده است؟ پاسخ نخست اغلب مردم این است که دانشجویان ام آی تی بسیار باهوشاند. حقیقت این است که دانشجویان ام آی تی از دانشجویان دیگر موسسات آموزشی برتر جهان (موسسه فناوری کالیفرنیا، هاروارد و موسساتی از این دست) باهوش تر نیستند، اما مسئله این است که هیچ یک از موسسات آموزشی دیگر، غیر از دانشگاه استنفورد، این تعداد دانش آموخته کارآفرین تحویل جامعه نداده است. بنابراین، موفقیت ام آی تی را باید در عامل دیگری جست.

افسانه دوم این است که همه کارآفرینان کاریزما دارند و کاریزمای آنان عامل کلیدی موفقیتشان است. اما حقیقت این است که کاریزما مدت کوتاهی می تواند بر موفقیت موثر باشد، اما پایدار نمی ماند. تحقیقات نشان می دهد که کارآفرینان بیش از آنکه به کاریزما احتیاج داشته باشند، نیاز دارند که افرادی روشن بیان، استخدام کنندگانی قابل و فروشندگانی موثر باشند.

افسانه سوم این است که ژنی به نام ژن کارآفرینی هست که افراد خاصی آن را دارند و این افراد در تأسیس شرکت ها به صورت ژنتیکی مستعد موفقیت اند. چنانکه کاریکاتور ابتدای این فصل نیز نشان می دهد، چنین ژنی هنوز کشف نشده است و نخواهد شد. عده ای براین باورند که ویژگی های شخصیتی مانند تهور یا جسارت با کارآفرینی موفق در ارتباط است، اما این طرز فکر غلط است. در عوض مهارت های ملموس و واقعی نظیر مدیریت افراد، مهارت های فروش، کارآفرینی اصولی، فهم محصول و نیز تحویل، احتمال موفقیت را افزایش می دهند. این مهارت ها آموزش دادنی اند و به صورت ژنتیکی به عده ای خوش شانس هدیه داده نشده اند. افراد می توانند رفتارهای جدید را بیاموزند و با شرایط تطبیق یابند. بنابراین، می توان کارآفرینی را به رفتارها و فرآیندهای مجزا بخش بندی کرد و آموزش داد.