کتاب مدل کسب و کار شما

Business Model You
بازآفرینی حرفه شما در یک صفحه
کد کتاب : 25763
مترجم :
حسام الدین ساروقی
شابک : 978-6006227658
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مدل کسب و کار شما اثر مجموعه ی نویسندگان

"مدل کسب و کار شما" با عنوان فرعی "بازآفرینی حرفه شما در یک صفحه" کتابی است که توسط مجموعه ای از نویسندگان با نام های "تیم کلارک"، "الکساندر استروالدر" و "ایو پیگنیور" به نگارش درآمده است. "مدل کسب و کار شما" که با فروش موفقیت آمیز جهانی مواجه شد، یک روش بصری منحصر به فرد برای خلاصه کردن و ایده پردازی خلاقانه هر کسب و کار یا ایده ای را در یک برگ کاغذ معرفی می کند. این تکنیک یک صفحه ای ارائه شده در "مدل کسب و کار شما"، به خوانندگان می آموزد که چطور کسب و کار شخصی خود را سازماندهی کنند؛ در نتیجه راه های جدیدی آشکار می شود که بتوانند به وسیله ی آن مهارت هایشان را با نیازهای متغیر در بازار تطبیق دهند و احتمالات شغلی راضی کننده تری را در زندگی بیابند.
این تیم نویسندگان شامل "تیم کلارک"، "الکساندر استروالدر" و "ایو پیگنیور"، کتاب "مدل کسب و کار شما" را براساس یکی از پیشروترین مدل های تجاری جهان که "متدولوژی کانواس" یا "مدل کسب و کار بوم" نام دارد به نگارش درآورده اند و از تکنیک های خلاقانه و توصیفات آن بهره برده اند.
"مدل کسب و کار شما" به خوانندگان می آموزد که چطور تفکر مبتنی بر دیاگرام ها و مدل های تجاری و کسب و کار را درک کرده و در کسب و کار شخصی خود به کار گیرند، ارزش خود را در بازار سرمایه بیابند و هدف خود را تعیین نمایند، چشم اندازی از تغییر ایجاد کنند، مدل کسب و کار شخصی و جدیدی هماهنگ با آن چشم انداز طراحی کنند و از همه مهم تر این مدل را ارزیابی و پیاده کنند.

کتاب مدل کسب و کار شما

قسمت هایی از کتاب مدل کسب و کار شما (لذت متن)
بگذارید حدس بزنم: شما این کتاب را به این دلیل می خوانید که افکاری پیرامون تغییر (یا بهبود وضعیت) شغل در ذهن تان ایجاد شده است. شما جای خوبی آمده اید. بنابر یک بررسی، از هر ٦ بزرگسال در آمریکای شمالی ٥ نفر از آنان به تغییر شغل فکر می کنند، و به عقیده مشارکت کنندگان این پروژه (که در ٤٣ کشور حضور داشتند) به نظر می آید این موضوع در سراسر جهان صدق می کند. به هر حال، بسیاری از ما، در فقدان تفکر سازمان یافته برای این موضوع پیچیده به سر می بریم. بگذارید صادق باشیم؛ نام دقیق ترش آشفتگی یابی نظمی در موضوع تغییر شغل می باشد. ما به یک روش ساده و قدرتمند نیازمندیم، که سبب هماهنگی میان محیط کاری مدرن و نیازهای شخصی ما نباشد.