کتاب ده گونه نوآوری

Ten Types of Innovation
کد کتاب : 25765
مترجم :

شابک : 978-6007677438
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب ده گونه نوآوری اثر مجموعه ی نویسندگان

گروه نویسندگان در کتاب «ده گونه نوآوری» با استفاده از لیستی از 2000 نوآوری موفق در زمینه های گوناگون و بسیاری رشته های مختلف، یک الگوریتم اختصاصی را به کار بردند و ده گروه معنی دار را تعیین کردند.
در این کتاب چکیده آن نوآوری های پراکنده به الگویی بیست تایی اختصار یافته است و نویسندگان این بینش ها را برای تشخیص الگوهای نوآوری در صنایع ، شناسایی فرصت های نوآوری و ارزیابی عملکرد شرکت ها در برابر رقبا بررسی می کنند. ثابت شده است که این چارچوب یکی از ماندگارترین و مفیدترین راه ها برای شروع فکر کردن در مورد تغییر و تحول است.

جزئیات اینکه چگونه می توانید از این اصول نوآوری برای رشد معنادار و پایدار در سازمان خود استفاده کنید را می توانید در این کتاب بیابید. در مدارس ، ما وقت زیادی را صرف صحبت در مورد نیاز به نوآوری می کنیم بدون اینکه درک روشنی برای شروع کار داشته باشیم. اکنون که کتابچه راهنمای این تاکتیک ها را داریم ، می توانیم همیشه شروع به کار کنیم.

مفهوم ده نوع نوآوری از زمان کشف آن در سال 1998 بر هزاران مدیر و شرکت در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. ده نوع نوآوری اولین کتابی است که نحوه پیاده سازی آن را توضیح می دهد.

این کتاب را می توانید با ترجمه فارسی بابک وطن دوست و منتشر شده به وسیله نشر آریانا قلم تهیه نمایید.

کتاب ده گونه نوآوری

نکوداشت های کتاب ده گونه نوآوری
Ten Types of Innovation is a must-read for any manager seriously interested in building an innovation culture rather than waiting around hoping for the next immaculate conception.
ده نوع نوآوری برای هر مدیری که علاقه مند به ایجاد فرهنگ نوآوری است بیش از انتظار بی عیب و نقص است و یکی از موارد ضروری است.
Rotman School

Ten Types of Innovation provides the insights necessary to get you started on your innovation journey.
ده نوع نوآوری بینش لازم برای شروع کار در زمینه نوآوری را فراهم می کند.
Curt Nonomaque

قسمت هایی از کتاب ده گونه نوآوری (لذت متن)