کتاب کلاغ سیاه به سفر می رود!

The black crow is traveling!
کد کتاب : 25925
شابک : 978-9643188351
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب کلاغ سیاه به سفر می رود! اثر بابک صابری

کتاب "کلاغ سیاه به سفر می‌رود!" یک اثر تصویری جذاب و آموزنده است که به صورت پرسش و پاسخ و گمانه‌زنی جذاب شکل گرفته است. در این داستان جذاب، کلاغ سیاه تصمیم به سفر می‌گیرد و در این مسیر ماجراجویانه به سوالاتی پاسخ می‌دهد که خود و خواننده را به تأمل در موضوعات مختلف می‌اندازد.

کلاغ سیاه در این داستان به دنبال سفری است و به نظر می‌رسد که برای انجام این سفر به تجهیزات زیادی نیاز دارد. اما در طول داستان، با استناد به منطق و اندیشه‌ای برخورد می‌کنیم که تجربه و تفکر به کلاغ سیاه آموخته است. به جای اینکه به تجهیزات فیزیکی نیاز داشته باشد، او با استفاده از بالهای خود می‌تواند پرواز کند و بدون بلیت سفر نیز به هر جا بخواهد برود. آب را در مسیر پیدا می‌کند و پرهایش به عنوان لباس گرمش عمل می‌کنند.

به نظر می‌رسد که کلاغ سیاه به یک نتیجه ارزشمند رسیده است: دوست. او متوجه شده که در سفر خود به یک دوست وفادار نیاز دارد. این دوست، هم‌راهی و همدلی در مسیر سفر و ماجراهایی که پیش می‌آید، ارزشمندترین تجهیزاتی است که می‌تواند با همراهی او، سفری بی‌نظیر و معنادار را تجربه کند.

این داستان علاوه بر آموزش ارزش دوستی و همدلی، به کودکان این امکان را می‌دهد تا با تفکر و اندیشه خود به پاسخ‌های خلاقانه و منطقی دست پیدا کنند و به دنیای پرسش و پاسخ‌های جذاب و مفهومی وارد شوند.

کتاب کلاغ سیاه به سفر می رود!

بابک صابری
بابک صابری متولد ۱۳۴۴ است.او را بیشتر به عنوان جراح ارتوپد می شناسند اما خودش علاقه ی زیادی به نوشتن برای کودکان دارد و داستان های زیادی برای کودکان نوشته است اما تعداد کمی از آنها را به انتشار رسانده است. همین آثار اندک به زبان های انگلیسی، فرانسه، چینی، ایتالیایی و….ترجمه شده و و مورد استقبال بچه های سرتا سر دنیا قرار گرفته اند.او به تازگی نیز جایزه ی کوله پشتی سال ۲۰۱۶ را از آلمان دریافت کرده است. این جایزه به بهترین کتاب های تصویری اعطا می شود.