کتاب گل های پیاده رو

Sidewalk Flowers
کد کتاب : 25927
شابک : 978-9643189099
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2015

نامزد جایزه شارلوت هاک NCTE سال 2016

معرفی کتاب گل های پیاده رو اثر جان آرنو لوسن

-برنده جایزه ادبی فرماندار کل برای کتاب مصور کودکان

-بهترین کتاب مصور کودک سال نیویورک تایمز

در این کتاب تصویری بی کلام، دختر بچه ای گل های وحشی را جمع آوری می کند در حالی که پدر پریشان توجه کمی به او دارد. هر گل تبدیل به یک هدیه می شود و چه هدیه مورد توجه قرار گیرد و چه نادیده گرفته شود، هدیه دهنده و گیرنده هر دو با برخوردشان دگرگون می شوند.

«گل‌های پیاده‌رو» که توسط شاعر برنده جوایز جان آرنو لاوسون نوشته شده و توسط تصویرگر سیدنی اسمیت زنده شده است، سرودی از اهمیت چیزهای کوچک، افراد کوچک و ژست‌های کوچک است.

کتاب گل های پیاده رو

جان آرنو لوسن
جان آرنو لوسن (JonArno Lawson) نویسنده کانادایی است که کتابهای زیادی را برای کودکان و بزرگسالان منتشر کرده است، در همیلتون، انتاریو متولد شد و در دونداس در نزدیکی او بزرگ شد. وی به همراه همسر و سه فرزندش در تورنتو، انتاریو زندگی می کند.لوسن دارای لیسانس ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل است. او همچنین به طور مختصر در کالج سنت جان (آناپولیس / سانتافه) و در دانشگاه مک مستر در همیلتون، انتاریو تحصیل کرد. وی به تدریس شعر کودکان در برنامه کارشناسی ارشد هنر در ادبیات کودکان در کالج سیمونز، بوستون و ...
نکوداشت های کتاب گل های پیاده رو
A poignant, wordless storyline . . . this ode to everyday beauty sings sweetly.
داستانی تلخ و بی کلام. . . این قصیده برای زیبایی روزمره به آرامی می خواند.
Kirkus

An emotionally moving, visually delightful ode to the simple powers of observation and empathy. . . . A book to savor slowly and then revisit again and again.
قصیده ای هیجان انگیز و از نظر بصری لذت بخش برای قدرت های ساده مشاهده و همدلی. . . . کتابی که باید آهسته مزه آن را بچشید و سپس بارها و بارها آن را مرور کنید.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب گل های پیاده رو (لذت متن)