کتاب دختر کابوس ها

Girl of Nightmares
آنای خونین (جلد دوم)
کد کتاب : 124290
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-6222193164
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

دختر کابوس ها
Girl of Nightmares
کد کتاب : 26006
مترجم :
شابک : 978-6003745278
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دختر کابوس ها اثر کندارا بلیک

دختر کابوس‌ها، دنباله‌ای تحسین‌شده بر کتاب پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز، کندر بلیک، آنا در خون.
ماه ها از زمانی که روح آنا کورلوف دری به جهنم در زیرزمین خود باز کرد و در آن ناپدید شد می گذرد، اما شکارچی ارواح کاس لووود نمی تواند ادامه دهد.
دوستانش به او یادآوری می کنند که آنا خودش را فدا کرد تا کاس بتواند زنده بماند - نیمه مرده راه نرود. او می داند که حق با آنهاست، اما از نظر کاس، هیچ دختر زنده ای که او ملاقات می کند نمی تواند با دختر مرده ای که عاشقش شده بود مقایسه کند.
حالا او آنا را همه جا می بیند: گاهی وقتی خواب است و گاهی در کابوس های بیداری. اما یک چیزی خیلی اشتباه است... اینها فقط رویاهای روزانه نیستند. به نظر می رسد آنا شکنجه شده است، هر بار که ظاهر می شود به روش های جدید و وحشتناک تر از هم جدا می شود.
کاس نمی‌داند وقتی آنا در جهنم ناپدید شد چه اتفاقی برای آنا افتاد، اما می‌داند که او لیاقت هر اتفاقی را که اکنون برایش می‌افتد ندارد. آنا بیش از یک بار کاس را نجات داد و وقت آن رسیده که او لطف کند.

کتاب دختر کابوس ها

کندارا بلیک
کندارا بلیک نویسنده معاصر رمان های جوانان است. از آثار او می توان به Anna Dressed in Blood ، Antigoddess و Three Crowns DarkCrowns اشاره کرد.در اصل وی در سئول کره جنوبی بدنیا آمده، اما کندارا بلیک توسط والدین فرزندخوانده در کمبریج، مینه سوتا پرورش یافت.او فارغ التحصیل دو کالج ایتاکا (در نیویورک) و دانشگاه میدلزکس در لندن است. در مرحله دوم بود که وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در نویسندگی خلاق دریافت کرد.
نکوداشت های کتاب دختر کابوس ها
Cinematic and compelling.
سینماتیک و جذاب.
Booklist Booklist

Abundantly original, marvelously inventive and enormous fun, this can stand alongside the best horror fiction out there. We demand sequels.
بسیار اصیل، شگفت انگیز مبتکرانه و سرگرم کننده، این می تواند در کنار بهترین داستان های ترسناک موجود باشد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب دختر کابوس ها (لذت متن)
«آنا گوش کن. می خوام برت گردونم به همین دنیا. می خوام راهی پیدا کنم که تورو برگردونم خونه. متوجه می شی؟» سرش به سمت راست چرخید. مثل طعمه ای که از ترس گرگ خودش را جمع کند، بی تحرک ایستاد. به طور غریزی آرام ایستادم و بالا و پایین رفتن سریع استخوان های قفسه ی سینه اش را نگاه می کردم. بعد از چند ثانیه ی طولانی، آرام شد. گفت: «تو باید بری. اون منو اینجا پیدا می کنه. اون صدات رو می شنوه.» پرسیدم: «کی؟ کی تو رو پیدا می کنه؟» انگار سوالم را نشنیده باشد، ادامه داد: «اون همیشه منو پیدا می کنه. بعدش هم من رو می سوزونه. زخمی می کنه. می کشه. اینجا نمی تونم باهاش بجنگم. نمی تونم برنده بشم.»