کتاب آشنایی با الگوریتم ها

Algorithms
(منابع آموزشی برای مرحله ی اول المپیادهای علمی)
کد کتاب : 26109
شابک : 978-9643186050
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 103
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آشنایی با الگوریتم ها اثر یحیی تابش

کتاب « کتاب آشنایی با الگوریتم ها» که در اینجا یعنی وبسایت ایران‌کتاب در اختیار شما قرار گرفته است، کتابی مناسب برای آنهایی است که دل بسته جهان الگوریتم ها هستند. این کتاب جذاب که به نویسندگی یحیی تابش و با عنوان فرعی (منابع آموزشی برای مرحله ی اول المپیادهای علمی) منتشر شده است، یکی از منابع اصلی و مهم برای افرادی است که می خواهند در المپیاد ها و به طور کلی آزمون های حرفه ای علمی شرکت کنند. این کتاب به گونه ای تدوین و سازماندهی شده است که شما را مرحله به مرحله به سوی هدف علمیتان سوق می دهد. در عین حال که یحیی تابش در این کتاب از مباحث پیچیده علمی می گوید، سعی داشته است تا جذاب آن را برای خوانندگان حفظ نماید. این کتاب در سال 1400 چاپ ششم آن توسط نشر "فاطمی" روانه بازار کتاب شده است.

یحیی تابش در این کتاب به علاقه مندان مباحث ریاضی و مخصوصا الگوریتم ها می آموزد که چگونه می توانیم یک مسئله را با یک مدل ریاضی ساده اما به نظر مناقشه برانگیز حل کنید. برگردان ایده ها به زبان الگوریتم ها می تواند جذابیت حل مسئله را برای شما چند برابر کند.

کتاب آشنایی با الگوریتم ها

یحیی تابش
یحیی تابش عضو هیئت علمی بازنشسته دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف است.تابش عضو شورای عالی انفورماتیک (به نمایندگی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انتصاب از طرف محمدعلی نجفی) و شورای زبان و رایانه فرهنگستان زبان و ادب فارسی (به پیشنهاد حسین معصومی همدانی و انتصاب غلامعلی حداد عادل) است. وی مدیرعامل شرکت سپهر هفتم فناوری نو و رئیس هیئت مدیره شرکت فارسی‌وب شریف است. وی در سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ میلادی رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف بوده‌است.همچنین وی از شهریور ۱...
دسته بندی های کتاب آشنایی با الگوریتم ها