کتاب 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا

Unquestionable Success
و چند یادداشت دیگر
کد کتاب : 26143
مترجم :
شابک : 978-6009704279
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا اثر دارن هاردی

کتاب 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا بر این اصل استوار است که تصمیمات روزمره و به ظاهر بی اهمیت سرنوشت شما را شکل می دهند. تصمیمات روزمره شما را به زندگی مورد نظرتان می کشاند یا به طور پیش فرض به یک فاجعه تبدیل می شود. دارن هاردی ، نویسنده این کتاب تقطیری از اصول اساسی که خارق العاده ترین دستاوردها را در تجارت ، روابطبرای شما به ارمغان می آورد را در اختیارتان قرار می دهد. این سیستم عامل گام به گام با کاربرد آسان به شما امکان می دهد تا موفقیت خود را چندین برابر کنید ، پیشرفت خود را ترسیم کرده و به هر آرزویی برسید. اگر جدی به دنبال زندگی فوق العاده ای هستید ، از قدرت این راهکارها برای ایجاد موفقیت مورد نظر خود استفاده کنید.
دارن به عنوان رهبر صنعت موفقیت به مدت دو دهه ، دسترسی منحصر به فرد و بدون محدودیتی به موفق ترین افراد کره زمین از جمله ریچارد برانسون ، استیو جابز ، وارن بوفه ، دونالد ترامپ ، هوارد شولتز ، چارلز شواب و جف بزوس داشته است. او اسرار موفقیت آنها را کشف کرده و اکنون آنها را فاش می کند. دارن بهترین اطلاعات و استراتژی های موجود را تقطیر می کند و اصول موفقیت خود را به شما ارائه می کند.

دارن همچنین بسیاری از مدیران عامل با عملکرد بالا را راهنمایی می کند ، به بسیاری از شرکت های بزرگ مشاوره می دهد و در هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی عضو است.

کتاب 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا

دارن هاردی
دارن هاردی، نویسنده، سخنران، مشاور و ناشر آمریکایی است. آثار متعددی از او در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفته اند.هاردی اولین تجارت خود را در 18 سالگی آغاز کرد. او در ماه سپتامبر 2007 ناشر مجله و مدیای «موفقیت» شد. هاردی در دسامبر 2015 اعلام کرد به خاطر فرصت هایی جدید، مجله ی «موفقیت» را ترک کرده است.او در سال 2010 کتاب «اثر مرکب» را نوشت؛ کتابی که در مورد تأثیر تصمیم گیری های روزمره بر موفقیت است و شامل راهنمایی هایی کاربردی برای دستیابی به اهداف می باشد. هاردی در سال 2015 کتاب ...
قسمت هایی از کتاب 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا (لذت متن)
حل می کنید؟ راه حل آن مشکل چیست؟ واقعا می پرسم، راه حل مشکل یا وضعیت فعلی که دارید تلاش می کنید حلش کنید، چیست؟ شما باید اول، آن راه حل را مشخص کنید و بعد، بروید سراغ حل مشکل. آن وقت نتیجه این میشود: کل مشکلات زندگی تان هم به همراه آن مشکل حل خواهند شد؛ اعم از نتایجی که به دست می آورید، تاثیری که روی بقیه خواهید داشت و دست پیدا کردن به سبک زندگی ای که عاشقش هستید. متوجه شدید؟ به این نکات، بی توجه نباشید... انجام ندادن شان شاید عاملی باشد که نمی گذارد به حداکثر توانایی تان برسید. بیایید به اتفاق هم رشد کنیم و به سطح بالاتری از زندگی برسیم!

می خواهم دفترچه ای بردارید و در آن به این سوالات جواب دهید: ۱) نقاط ضعف و قوت من چیست؟ ۲) نقاط قوت کارکنانم چیست؟ 3) کدام یک از نقاط ضعف من باید پوشش داده شوند یا رفع شوند؟ ۴) چطور می توانم توانمندی های کارمندان با همکارانم را به حداکثر برسانم؟