کتاب رز سفید جنگل سیاه

White Rose, Black Forest
عاشقانه ای از دل جنگ جهانی
کد کتاب : 26153
مترجم :
شابک : 978-6222540067
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد بهترین داستان تاریخی گودریدز سال 2018

معرفی کتاب رز سفید جنگل سیاه اثر اوین دمپسی

رمان "رز سفید جنگل سیاه" به قلم "اوین دمپسی" حول محور زندگی دختری آلمانی بنام فرانکا و رابطه ی احساسی و پر شورش با سربازی آمریکایی، در کشور آلمان و در بستر جنگ جهانی دوم می گذرد. داستان در سایه های جنگ جهانی دوم آغاز می کردد،زمانی که اعتماد به غریبه ها به بزرگترین خطر تبدیل می شود. در دسامبر 1943 در سال های قبل از ظهور هیتلر ، کلبه ی تابستانی خانواده گربر پر از خنده بود. اکنون ، در حالی که توده های ضخیم برف مانند پتویی روی جنگل سیاه قرار دارد ، فرانکا گربر که مخالف هیتلر است، تنها و ناامید است. شور و شقاوت سرزمین مادری او را فرا گرفته است ، پدر و برادرش را با خود برده و او را بدون هیچ دلیلی برای زندگی رها کرده است. اما زمانی که یک خلبان بیهوش را پیدا می کند وضعیت متفاوت می شود.
او یک خلبان بیهوش را که با لباس فرم لوفت وافه در برف دراز کشیده ، در حالی که چتر نجاتش در باد به احتزار در آمده ،می یابد.علی رغم این که او نشانی از رژیمی است که از آن تنفر دارد، فرانکا که نمی خواهد او بمیرد ، ،خلبان را به کلبه ی خانوادگی اش می برد و از او مراقبت می کند. اما وقتی معلوم می شود که او فردی نیست که به نظر می رسد ، فرانکا تلاش می کند تا رمز و راز هویت واقعی خلبان هواپیما را کشف کند. پیوند ضعیف میان آن ها به همان اندازه که خطرناک است ،جدایی ناپذیر می شود. آیا آن ها می توانند به یکدیگر اعتماد کافی داشته باشند تا در مأموریتی که می تواند چهره جنگ و زندگی او را برای همیشه تغییر دهد ، متحد شوند؟

کتاب رز سفید جنگل سیاه

اوین دمپسی
اوین دمپسی در ایرلند متولد و بزرگ شد ، تا سال 2008 آنجا زندگی کرد و سپس به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرده و در آنجا زندگی می کند.در آن زمان بود که به فکر نوشتن رمان افتاد. بنابراین شروع به نوشتن کرد. او اکنون یک نویسنده تمام وقت است. کتاب های او به زبان های زیادی ترجمه شده است و همچنین برای پخش فیلم و رادیو نیز انتخاب شده اند. او با همسر و سه پسر فوق العاده خود در فیلادلفیا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب رز سفید جنگل سیاه
White Rose, Black Forest is partly a lyrical poem, an uncomfortable history lesson, and a page-turning thriller that will keep the reader engaged from the beginning to the end.
کتاب " رز سفید ، جنگل سیاه" تا حدی یک شعر غنایی است ، یک درس تاریخی ناراحت کننده است و یک داستان جذاب و هیجان انگیز است که خواننده را از ابتدا تا انتها مشغول خواهد کرد.
Flora J. Solomon, author of A Pledge of Silence

A gripping story of heroism and redemption, White Rose, Black Forest glows with delicate yet vivid writing. I enjoyed it tremendously.
یک داستان جذاب از قهرمانی و رستگاری ،کتاب "رز سفید ، جنگل سیاه" با نوشتاری ظریف و در عین حال زنده می درخشد. من از خواندن آن فوق العاده لذت بردم.
Olivia Hawker, author of The Ragged Edge of Night

قسمت هایی از کتاب رز سفید جنگل سیاه (لذت متن)
زمانی که زن در ابتدای بعدازظهر از خواب برخاست، نور روز تا حدودی تحلیل رفته بود. روی تخت نشست. معده ی خالی اش قاروقور می کرد. ماهیچه های بازوانش، شانه هایش و پشتش به اندازه ی لاک یک لاک پشت سفت شده بودند. انگشتانش را در شیارهایی فروکرد که ماهیچه در قسمت بالای شانه هایش در کنار استخوان و رگ و پی قرار گرفته بود و بیشترین تلاشش را کرد که با ماساژ دادن درد را دور کند. در اتاق پذیرایی چند سانتی متری باز بود. به مردی که آن بیرون از حال رفته بود نگاه دقیقی انداخت. خاموش نشست و به صداهایی گوش کرد که شنیده نمی شدند. هیچ چیز جز باد در میان درختان حرکت نمی کرد. از زیر پتوها بیرون آمد و برخلاف میلش کنار تخت ایستاد. به سمت کمد رفت و پیراهن خاکستری ساده ای پوشید. زمین سرد پاهایش را سوزاند و جوراب های پشمی ضخیمش را پیش از پوشیدن دمپایی هایش به پا کرد. با دقت و به آرامی جلو رفت. غریبه ای در خانه اش بود. اولین چیزهایی که دید پاهایش و آتل هایی بودند که در هر طرف برایش تعبیه کرده بود. تکان نمی خورد. چشمانش هنوز بسته بودند.