کتاب داستان های کوتاه برنده جایزه ا هنری 2018

The O. Henry Prize Stories 2018
  • 30 % تخفیف
    111,000 | 77,700 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خوب خوب
    نویسنده:
کد کتاب : 26313
مترجم :
شابک : 978-6226513883
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان های کوتاه برنده جایزه ا هنری 2018 اثر لورا فرمن

کتاب "داستان های کوتاه برنده جایزه ا.هنری 2018" شامل بیست داستان برنده ی این جایزه است که از هزاران عنوان داستان کوتاه چاپ شده در مجلات ادبی طی سال گذشته انتخاب شده است. داستان های برنده ، توسط ترکیبی از نویسندگان صاحب نام و نوظهور نوشته شده اند و همگی بدون استثنا داستان هایی نفس گیر هستند. این قصه ها به همراه مقاله هایی که هیئت منصفه در باب داستان مورد علاقه ی خود نوشته اند، مشاهدات نویسندگان برنده ی جایزه در باب آنچه که الهام بخش قصه های آن ها بوده است و لیست منابع گسترده ای از مجلاتی که داستان کوتاه منتشر می کنند، ارائه شده اند.
در سال ١٩١٨ یعنی هشت سال پس از مرگ ویلیام سیدنی پورتر، نویسنده ای که با نام هنری ا.هنری، برگ های همیشه سبزی به فصل داستان کوتاه تاریخ ادبیات آمریکا افزود، دوستان و علاقمندانش به یاد او و با هدف تقویت هنر داستان کوتاه و ترغیب نویسندگان جوان جایزه ای بنیان گذاشتند که تا امروز برقرار مانده است. هرساله نشریات ادبی آمریکا و کانادا با رجوع به کارنامه ی سال گذشته ی خود هزاران داستان کوتاه انگلیسی را، فارغ از ملیت نویسندگان شان، در این رقابت شرکت می دهند. دبیر مجموعه بیست داستان از این مجموعه را گلچین می کند تا در قالب کتابی مزین به نام جایزۀ ا.هنری، پیش چشم علاقه مندان قرار گیرد. از سال ۲٠٠٣ که "لورا فرمن" سمت دبیری را بر عهده گرفته است، سه داستان نویس برجسته نیز به عنوان داوران میهمان، مجموعه ی منتخب را به شکلی بی نام و نشان ارزیابی می کنند و هر یک مستقل از دیگری داستان محبوب خود را برمی گزیند. ترجمه ی فارسی مجموعه ی سال ۲٠١٨ دربردارنده ی هفده داستان است.

کتاب داستان های کوتاه برنده جایزه ا هنری 2018

لورا فرمن
لورا فرمن متولد 19 نوامبر 1945 ، نویسنده آمریکایی است که آثارش در نیویورکر ، میرابلا ، Yale Review و جاهای دیگر منتشر شده است.فرمن در شهر نیویورک متولد شد و در کالج هانتر و کالج بنینگتون تحصیل کرد. در سال 1978 ، به هوستون ، تگزاس نقل مکان کرد. پس از زندگی در هوستون ، گالوستون ، دالاس و لاکارت ، او به همراه همسرش جوئل وارن بارنا و پسرش در آستین مستقر شدند.
نکوداشت های کتاب داستان های کوتاه برنده جایزه ا هنری 2018
The latest installment of the storied short fiction prize volume . . . [is] a strong collection of first-rate work without a false note. Essential for students of the form.
آخرین قسمت از داستان های کوتاه برنده جایزه، مجموعه ای قوی از کارهای درجه یک بدون نوشتار غلط است.این کتاب برای دانشجویان فرم گرا ضروری است.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

This year’s twenty O. Henry Prize Stories place the poetic qualities of the short story on full display.
کتاب داستان های کوتاه برنده جایزه ا.هنری 2018 ، ویژگی های شاعرانه داستان کوتاه را کاملا نمایش می دهد.
The New Criterion

قسمت هایی از کتاب داستان های کوتاه برنده جایزه ا هنری 2018 (لذت متن)
با یک بیل ضربه ای به سر مهاجم زد، همان بیلچه ای که معمولا در صندوق عقب ماشینش می گذاشت که چیزهای کف اتوبان را کنار بزند. در مقطعی از سال در شمال ایالت نیویورک ، لاک پشت ها نیزارها را ترک می کردند و کند و سنگین در حومه شهر می خزیدند. "جون" می توانست لاک پشت های جعبه ای را با دست بردارد؛ بیلچه را خریده بود که لاک پشت های گاز گیر را بلند کند و به نهر بیندازد. خوشبختانه قبلا از صندوق عقب درآورده بودش که به وضع بشکه کود کمپوست رسیدگی کند و...