کتاب عموی من گرگ-انسان است

My Uncle Wal The Werewolf
(ماجراهای خانواده عوضی)
کد کتاب : 26318
مترجم :
شابک : 978-9642221516
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب عموی من گرگ-انسان است اثر جکی فرنچ

پدر و مادر باستر ناپدید شده اند! آن ها یک روز هنگام صبحانه، استخوان ها را جویدند و بعد از خانه بیرون رفتند تا گشتی بزنند، ولی دیگر برنگشتند. حالا عمو وال رییس گلة گرگ انسان ها شده است. باستر ناراحت است. عمو وال اصرار دارد که همه به شکل آدم باشند. از همه بدتر این که عمو وال تنبیه های سختی برای آن ها دارد.
قرار است باستر به مدرسه فرستاده شود. او باورش نمی شود. گرگ انسان ها که به مدرسه نمی روند. آن ها که پشت میز نمی نشینند و ریاضی حل نمی کنند! بدبختی باستر چه جوری تمام می شود؟ پدر و مادرش کجای این دنیا هستند؟

کتاب عموی من گرگ-انسان است

جکی فرنچ
ژاکلین فرنچ (متولد 29 نوامبر 1953 به عنوان ژاکلین فرنچر) یک نویسنده استرالیایی است که بیش از 140 کتاب نگارش کرده و تاکنون بیش از 60 جایزه ملی و بین المللی کسب کرده است. او به عنوان یکی از نویسندگان محبوب و برتر جوایز کودکان استرالیا در نظر گرفته می شود، و در بسیاری از ژانرهای کودک از جمله کتاب های تصویری، تاریخی، فانتزی و داستانتاریخی را نگارش می کند.او همچنین نویسنده کتابهای بیشماری در زمینه اکولوژی، باغبانی، کنترل آفات، رحم، سایر حیوانات وحشی و مرغ و همچنین داستان برای بزرگسالان است. او همچ...