کتاب یک جوجه ی غاز دو جوجه اردک

Duck & Goose, 1, 2, 3
  • 15 % تخفیف
    42,000 | 35,700 تومان
  • موجود
  • انتشارات: گیسا گیسا
    نویسنده:
کد کتاب : 26334
مترجم :
شابک : 978-6006885339
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یک جوجه ی غاز دو جوجه اردک اثر تد هیلز

مفاهیم اولیه شمارش را با دوستان خود اردک و غاز ز بیاموزید!

یک غاز دو اردک سه دوست. همه شخصیت‌های جذابی هستند برای نشان دادن اعداد 1 تا 10 و کودکان دوست دارند متن ساده و تصاویر کاملا جدید این کتاب را دنبال کنند.

حتما به دنبال کتاب های دیگر از مجموعه تد هیلز باشید!

"در این کتاب، قهرمانان کوچک، جوجه‌غاز و جوجه‌اردک، شعرهای تصویری را به تصویر می‌کشند. تد هیلز، نویسنده آمریکایی معروف کتب کودکان، به عنوان نویسنده و تصویرگر این کتاب حضور دارد. خانم شعبان‌نژاد، شاعر محبوب کودکان، شعرها را مجددا بازسازی کرده‌اند. این شعرها نقش مهمی در تقویت مهارت‌های زبانی کودکان دارند و به طور غیرمستقیم به آنها اعداد، رنگ‌ها، متضادها و مترادف‌ها، صفات و شناخت احساسات مختلف را آموزش می‌دهند. همچنین، به درستی یادگیری واژه‌ها و تقویت مهارت‌های گفتاری کودکان کمک می‌کند.

انتخاب کتاب با اندازه قطع خشتی کوچک باعث می‌شود کودکان عزیز بتوانند آن را با راحتی در دست‌های خود بگیرند و از آن لذت ببرند. همچنین، هنگامی که بزرگ‌ترها شعرها را برای کودکان می‌خوانند، تصاویر ساده کتاب به آنها کمک می‌کنند تا به داستان پیوسته و ارتباط برقرار کنند.

این کتاب در ایران نیز شناخته شده و نشان پنج لاک‌پشت پرنده را از سوی کمیته کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دریافت کرده است."

کتاب یک جوجه ی غاز دو جوجه اردک

تد هیلز
تاد هیلز (زاده اول آوریل 1963 در نیدام ، ماساچوست) نویسنده و تصویرگر كتاب كودكان آمریکایی است. اولین کتاب تصویری وی، Duck & Goose ، پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و کتاب قابل توجه ALA برای کودکان، در مورد یک جفت از دوستان پردار است. در یک بررسی ستاره دار، Kirkus Review نوشت: "خوانندگان به احتمال زیاد امیدوار خواهند بود که بیشتر این زوج عجیب و غریب شایان ستایش را ببینند" - امیدی که محقق شد. سریال Duck & Goose اکنون حاوی نه عنوان، از جمله اردک، اردک، غاز است. اردک و غاز یک کدو تنبل پیدا...
قسمت هایی از کتاب یک جوجه ی غاز دو جوجه اردک (لذت متن)
این کیه؟ یک جوجه ی غاز- گردن و پاهاش دراز- کنار غاز کوچک- کیه؟ دو جوجه اردک- چی می بینن اون بالا؟- سه تکه ابر زیبا- یه جوجه اومد اون جا- با هم شدن چهار تا- اردکه پنج تا گل دید- یه گل رو با نوکش چید- سه جوجه ی نشسته- با شش تا پای خسته و...