کتاب کتاب هایی کوچک از غاز و اردک

Duck & Goose Series
مجموعه شعر 9 جلدی
  • 15 % تخفیف
    315,000 | 267,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: گیسا گیسا
    نویسنده:
کد کتاب : 26344
مترجم :
شابک : 978-6006885346
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
تعداد جلد : 9

معرفی کتاب هایی کوچک از غاز و اردک اثر تد هیلز

"کتاب هایی کوچک از غاز و اردک" یک "مجموعه شعر 9 جلدی" به قلم استادانه و سرگرم کننده ی "تد هیلز" می باشد که پس از قرار گرفتن در لیست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و بردن جایزه های فراوان، حالا به مجموعه ای جهانی تبدیل شده و دیگر همه ی بچه های دنیا "کتاب هایی کوچک از غاز و اردک" را می شناسند.
"کتاب هایی کوچک از غاز و اردک" نوشته ی "تد هیلز" داستانی درباره ی دو پرنده ی دوست داشتنی و کم سن و سال است که یک توپ خال خالی را به جای یک تخم مرغ اشتباه می گیرند؛ حالا آن ها باید هنر همکاری و تقسیم کردن را یاد بگیرند تا بتوانند از توپ خال خالی تخم مرغی شان مراقبت کنند. اما "کتاب هایی کوچک از غاز و اردک" نشان می دهد که رفاقت و دوستی آن قدرها هم که فکر می کنیم کار آسانی نیست. غاز و اردک دوست داشتنی قصه فورا جای خود را در قلب کتاب خوان های کوچولو پیدا می کنند و خوانندگان هم خیلی زود با این شخصیت های بازیگوش و خوش بین همذات پنداری می کنند. "کتاب هایی کوچک از غاز و اردک" علاوه بر داستان های خننده دار و جذاب، طراحی های سرگرم کننده ای دارد که نقاشی غاز و اردک و رنگ آمیزی آن را به کودکان آموزش می دهد.
این "مجموعه شعر 9 جلدی" شامل داستان های: "این یکی اون یکی"، "غازغازی جون پس چی می خواد"، "ما می تونیم ما می تونیم"، "ما خوشحالیم تو هم بیا'، "کیه؟ چیه؟ چه رنگه؟"،"درخت ما عروس شده"، "بیا بیا بازی کنیم"، "چی بود؟ چی بود؟ کدو بود"، "یک جوجه غاز دو جوجه اردک" می باشد.

کتاب کتاب هایی کوچک از غاز و اردک

تد هیلز
تاد هیلز (زاده اول آوریل 1963 در نیدام ، ماساچوست) نویسنده و تصویرگر كتاب كودكان آمریکایی است. اولین کتاب تصویری وی، Duck & Goose ، پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و کتاب قابل توجه ALA برای کودکان، در مورد یک جفت از دوستان پردار است. در یک بررسی ستاره دار، Kirkus Review نوشت: "خوانندگان به احتمال زیاد امیدوار خواهند بود که بیشتر این زوج عجیب و غریب شایان ستایش را ببینند" - امیدی که محقق شد. سریال Duck & Goose اکنون حاوی نه عنوان، از جمله اردک، اردک، غاز است. اردک و غاز یک کدو تنبل پیدا...
نکوداشت های کتاب هایی کوچک از غاز و اردک
Charming, funny, simple, and surprising. . . . Hills is master of the light comic touch.
دلربا، خنده دار، ساده و شگفت انگیز... هیلز استاد ظریفکاری های کمدی است.
Boston Globe Boston Globe

Duck and Goose have taken their places alongside Frog and Toad and George and Martha as fine examples of friendship, curiosity and problem-solving.
غاز و اردک در کنار وزغ و قورباغه و جورج و مارتا جای خود را به عنوان الگوهای دوستی و کنجکاوی و حل مساله پیدا کرده اند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب هایی کوچک از غاز و اردک (لذت متن)
شعر می خوانیم بلندبلند غاز غازی جون، بخند! غازغازی مارو می بینه ولی دوباره غمگینه!

هرکی دلش بازی می خواد، همراه ما زودی بیاد.