کتاب آستریکس و گلادیاتور

Asterix the Gladiator
  • 120,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سامر سامر
    نویسنده:
کد کتاب : 26435
مترجم :
شابک : 978-6006444093
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1962
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آستریکس و گلادیاتور اثر رنه گوسینی

آستریکس و گلادیاتور چهارمین جلد از مجموعه کتاب‌های مصور آستریکس است که توسط رنه گوسینی (داستان‌ها) و آلبرت اودرزو (تصاویر) ساخته شده است. اولین بار در سال 1962 در مجله Pilote شماره 126-168 به صورت سریالی منتشر شد.
در چهارمین جلد از مجموعه ماجراهای "آستریکس و ابلیکس"، یکی از فرماندهان ارتش روم، هنگام بازگشت به پایتخت، تصمیم می‌گیرد یکی از گال‌های سازش‌ناپذیر را به عنوان پیشکش به سزار بفرستد. برای انجام این کار، سربازان رومی "کاکوفونیکس"، خواننده‌ای را که معمولا هنگام تمرین آواز در جنگل تنهاست، دستگیر می‌کنند.
اهالی دهکده گال از ناپدید شدن "کاکوفونیکس" باخبر می‌شوند و پس از اینکه متوجه می‌شوند رومی‌ها او را دزدیده‌اند، از معجون جادویی خود استفاده می‌کنند و به اردوگاه رومی‌ها حمله می‌کنند. اما با اطلاع از اینکه "کاکوفونیکس" به رم برده شده است، دو قهرمان داستان، "آستریکس" و "ابلیکس"، تصمیم می‌گیرند به سوی رم حرکت کنند تا او را نجات دهند. این خود سرآغاز ماجراهای جدید و هیجان‌انگیزی برای آن‌ها خواهد بود.

کتاب آستریکس و گلادیاتور

رنه گوسینی
رنه گوسینی، زاده ی 14 آگوست 1926 و درگذشته ی 5 نوامبر 1977، خالق کتاب های مصور و نویسنده ی لهستانی/فرانسوی بود.او در پاریس و در خانواده ای یهودی و مهاجر از لهستان به دنیا آمد.خانواده ی رنه پس از تولد دو سالگی او به بوینس آیرس در آرژانتین نقل مکان کردند. او در این شهر، دوران خوبی را گذراند و در مدارس فرانسوی تحصیل کرد. رنه به خاطر کتاب های مصوری که می خواند، خیلی زود شروع به کشیدن نقاشی و کارتون کرد.گوسینی در سال 1945 به همراه مادرش به نیویورک رفت اما به دلیل این که می خواست از خدمت در ارتش آم...