کتاب باز هم سوالی دارید؟

Any Questions?
کد کتاب : 26493
مترجم :
شابک : 978-6000105716
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب باز هم سوالی دارید؟ اثر ماری لوئیز گی

داستان از کجا شروع می شود؟ ماری لوئیز گی روند خلاقیت را با سرگرمی و شور توضیح می دهد.

بسیاری از کودکان می خواهند بدانند داستان ها از کجا می آیند و چگونه یک کتاب ساخته می شود. کتاب تصویری جدید ماری-لوئیز گی در برخوردی تخیلی بین یک نویسنده و چند کودک بسیار کنجکاو که در نوشتن و تصویرسازی یک داستان با یکدیگر همکاری می‌کنند، پاسخ‌های الهام‌بخش لذت‌بخشی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

ماری لوئیز کلمات و تصاویر یک داستان را در یک داستان خط خطی، طرح، خط خطی، ابله، مداد، کولاژ و نقاشی کرده است که نشان می‌دهد چگونه ایده‌های درخشانی در زمانی که انتظارش را ندارید روی شما می‌آیند و چگونه کلمات گاهی اوقات بیرون می‌آیند. از هیچ جا درخواست نوشتن.
باز هم سوالی دارید؟ دنیایی را ارائه می‌کند که در آن خرس‌های قطبی گمشده، پتروداکتیل‌های سر به فلک کشیده، درختان سخنگو و حلزون‌های خال‌دار، با ظاهری کوتاه توسط برخی از شخصیت‌های مورد علاقه ماری لوئیز زندگی می‌کنند - دنیایی که بچه‌ها می‌توانند بخشی از داستان شوند و به تخیلات خود اجازه دهند رها بشوند... شاید. آنها الهام بگیرند تا داستان های خود را بسازند.

کتاب باز هم سوالی دارید؟

ماری لوئیز گی
ماری لوئیز گی (متولد 17 ژوئن 1952) نویسنده و تصویرگر کودکان کانادایی است.وی از سال 1987 تا 2015 چهار بار برنده جایزه سالانه آملیا فرانسیس هوارد-گیبن ایلوستریتور، همه برای کتابهایی که نویسنده اش هم خودش بود، شد.گی در شهر کبک به دنیا آمد و در کودکی در مونترال و ونکوور زندگی می کرد. وی جوایز متعددی را برای کارهای نوشتاری و مصور خود را به دو زبان فرانسه و انگلیسی دریافت کرده است، از جمله آن می توان به جایزه 2005 ویکی متکالف، جوایز متعدد استاندار عمومی، جایزه روت شوارتز، جایزه کتاب آقای کریستی، جا...
قسمت هایی از کتاب باز هم سوالی دارید؟ (لذت متن)
گاهی یاد دوران کودکی ام می افتم و به فکر فرو می روم. من دختر خیلی کنجکاوی بودم و همیشه درباره همه چیز یک میلیون سوال توی ذهنم داشتم. آیا درخت ها حرف می زنند؟ باران از کجا می آید؟ چرا گربه ها سبیل دارند؟ ممکن است وقتی بزرگ شدم، به گربه تبدیل شوم؟ سوال هایم تمامی نداشتند.