کتاب هفت جن

7 Jinn
کد کتاب : 134753
شابک : 978-6229307120
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

7 جن
7 Jinn
بر اساس منابع مستند
کد کتاب : 2650
شابک : 978-6229810248
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 282
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 7 جن اثر امید کوره چی

برای آنهایی که اهل مطالعه یا تماشای آثار ژانر وحشت هستند حتما جذاب خواهد بود و به آنهایی که کمی ترسو هستند مطالعه این کتاب توصیه نمی شود.
علوم غریبه یکی از شاخه هایی است که همیشه طالبان خاصی داشته و کنجکاوی برانگیز بوده است. این حوزه که اتفاقا اطلاعات درستی از آن نیز در دسترس نیست و همیشه در پرده ای از ابهام و اغلب آغشته به مسائل رازورانه از آن سخن به میان می آید موجب افزایش حس کنجکاوی می شود.
ادبیات و به طور کلی هنر در کشور ما در این موضوع ورود موفقی نداشته و از آنجاکه رشته های هنری نیز اغلب با مباحث عوامانه اقدام به تولید اثر کرده اند کمتر آثار ماندگاری در فضای هنر را شاهد بوده ایم. اما به تازگی شاهد انتشار رمانی با عنوان «7 جن» به قلم امید کوره چی از سوی انتشارات کتابستان معرفت هستیم. اثری که عنوان آن برای جذب خواننده علاقه مند به این مباحث کافی است تا جذب کتاب شود.
رمان «7 جن» همانطور که به آن اشاره شد عنوانش برای جذب بیننده یا شنونده کفایت می کند اما علاوه بر عنوان بندی رمان، طراحی جلد و کتاب سازی کتاب نیز موجب جذب بیشتر خواننده به آن می شود. طراحی جلد متفاوت و رمز آلود کتاب و ظاهر سحرآمیز آن که شباهت بسیاری به اوراد نوشته شده توسط جادوگران دارد موجب جذب بیشتر مخاطب به کتاب می شود.
اگر از ظاهر این رمان عبور کنیم باید گفت متن آن، روان و فاقد هرگونه پیچیدگی آن بر جذابیت رمان افزوده و خواننده را برای ادامه متن ترغیب می کند.
نویسنده که ظاهرا تسلط و اشراف کاملی بر مباحث علوم غریبه دارد به خوبی توانسته از پس فضاسازی بر بیاید و خواننده را در موقعیت اتفاقات قرار بدهد و او را تا پایان متن با خود همراه کند.
نکته جالب توجه در رمان «7 جن» سیطره تفکر دینی در موضوع علوم غریبه است و راوی و شخصیت اصلی رمان پیوسته در مسیر رسیدن به مقصد از خداوند یکتا کمک می خواهد و خود را بدون کمک او هیچ می داند.

«7 جن» برای آنهایی که اهل مطالعه یا تماشای آثار ژانر وحشت هستند حتما جذاب خواهد بود و به آنهایی که کمی ترسو هستند مطالعه این کتاب توصیه نمی شود. این رمان یقه خواننده را می گیرد و او را با خود به عمق دنیای ساحران و جادوگران می برد و خواننده با خواندن «7 جن» سفری شگفت انگیز با اجنه را آغاز خواهد کرد.

کتاب 7 جن

امید کوره چی
امید کوره چی متولد سال 1361 ، نویسنده و داستان نویس ایرانی می باشد.
قسمت هایی از کتاب 7 جن (لذت متن)
دریا ناآرام تر از آن بود که فکرش را می کردم، تا کمر ایستاده بودم میان آب و طوفان امواج خروشان را چنان به صورتم می کوبید که هر لحظه تمرکزم بیش تر به هم می ریخت و از توانم در مبارزه کاسته می شد. حدود یک ساعتی می شد درگیر نبرد با دیوی بودم که سرسختانه مقاومت می کرد و رام نمی شد، که به یکباره دیو اطراف حصار محافظ من چرخید و دیواره ای از آتش اطرافم را فرا گرفت، اما چون میان آب ایستاده بودم حرارتی به من نرسید. وقت زیادی نمانده بود، اگر شب از راه می رسید قدرت دیو چند برابر می شد، تمام عزمم را جزم کردم تا ذکر آخر را بگویم و کار را یک سره کنم، که ناگهان موج مهیبی به تنم اصابت کرد و تعادل خود را از دست دادم و یک پایم از حصار بیرون رفت و دیو هم که انگار منتظر چنین فرصتی بود نعره ای کشید و بدن دود گونه ی خود را جمع کرد و مثل برق آمد سمت من که ناگهان صاعقه ای از آسمان به تنش اصابت کرد و تمام بدنش چون دود از هم پاشید و نابود شد. نفس راحتی کشیدم و خود را از کف دریا جمع کردم. خوب می دانستم صاعقه ای در کار نیست و این نهاییل فرشته بود که باز هم مثل دفعات قبل خود را برای حفاظت از من به خطر انداخته و شمشیر نورانیش را مثل صاعقه چنان بر سر دیو بد سیرت کوبیده که تمام تنش بی هیچ زخم یا جراحتی به طور کامل دود شد و رفت هوا. لباس هایم خیس خیس بود و شوری آب، دهانم را پر کرده بود، کشان کشان از میان دریا بیرون آمدم و قدم بر شن های ساحل گذاشتم، که چشمم به صورت کشیده و پر از نور نهاییل افتاد. تاج پادشاهی مثل یک خورشید بر سرش می درخشید و ردای بلند و سفیدش در وزش باد، موج بر می داشت.

تمام مسیر درون ماشین میرانا، چشم هایم را بستم و وزش باد را روی صورتم حس کردم. هرچند یک روزی می شد که از خانقاه رها شده و به خانه ریاحی و منزل رحیمی رفته بودم ، اما به خدا قسم تا وقتی که شهمورش را نکشته بودم این حس زیبا را نداشتم. تازه می فهمم آزاد آفریده شدن چه لذتی دارد و اگر انسان در تولدش آزاد نباشد، تولد ادامه مردگی های مکرر است و حالا بعد از دو سال واقعا حس می کردم دوباره به دنیا آمده ام. خیابان ها را که دیدم، مردم را که دیدم، بیشتر شیفته خدایی شدم که این همه به انسان شرافت داده بود.