کتاب کودکان سرزمین ما (6)

Children of our country
ششمین جشنواره عکس کودک
کد کتاب : 26547
شابک : 978-9643916206
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب کودکان سرزمین ما (6) اثر علیرضا کریمی صارمی

در جشنواره عکس کودک سال 1389 بیش از 3هزار و 274 قطعه عکس از 858 عکاس در سه گروه سنی کودک (زیر 12 سال)، نوجوان (12 تا 18 سال) و عکاسان بزرگ سال (بالای 18 سال) به دبیرخانه ارسال شده بود.
گروه داوری جشنواره شامل افشین شاهرودی، محمد ستاری، محمدحسین حیدری در نهایت 150 اثر از 118 هنرمند را واجد شرایط برای شرکت در بخش مسابقه و ارایه در نمایشگاه شناخت.
9 برگزیده این رقابت در همان مراسم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سه گروه سنی جوایز خود را دریافت کردند و نمایشگاه آثار منتخب نیز تا روز 24 بهمن در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون تهران دایر است.
در همین حال کتاب "کودکان سرزمین ما" مجموعه آثار منتخب نمایشگاه را با موضوع آزاد برای دو گروه سنی اول و دوم و "کودک" برای گروه سنی سوم در معرض دید علاقه مندان به این اثر قرار داده است.

کتاب کودکان سرزمین ما (6)

علیرضا کریمی صارمی
همشهری آنلاین: علیرضا کریمی صارمی در سال ۱۳۴۲ ملایر استان همدان متولد شده است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبای کالیفرنیای آمریکا است.مدیر گروه عکاسی دانشکده خبر و تدریس برخی دروس تخصصی عکاسی نیز در این دانشکده از جمله فعالیت‌های او هستند.وی که بنیانگذار و رئیس آژانس عکس ایران است، تاکنون در تعداد بسیاری نمایشگاه عکس به صورت انفرادی شرکت داشته است.همچنین او عکس‌هایش را در بلاروس و سوریه به نمایش گذاشته و در کشورهایی هم چون انگلستان چین و فرانسه نیز در نمایشگا...