کتاب پسران نوجوان

A Fine Young Man
آنچه والدین و مربیان می توانند انجام دهند تا پسران نوجوان به مردانی برجسته تبدیل شوند
کد کتاب : 26654
مترجم :
شابک : 978-9646235939
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پسران نوجوان اثر مایکل گوریان

از افسردگی گرفته تا کاهش نمرات، از حوادث خشونت آمیز تا خودکشی نوجوانان، پسران نوجوان امروزی یکی از بزرگترین گروه های در معرض خطر نه تنها در آمریکا که در همه جای دنیا هستند. در این کتاب قوی و روشنگر، نویسنده پرفروش کتاب شگفتی پسران توجه ما را به مشکلات و شگفتی های ناشناخته این گروه سنی معطوف می کند و به والدین و مربیان کمک می کند تا پسران را در سنین چالش برانگیز ده تا بیست سالگی چوپان کنند.

بلوغ باعث بیگانگی و ترس از گناه می شود. نتیجه این است که پسران دیگر غالبا تأثیر خوبی در زندگی دوستان نوجوان جوان تر، چه خوب و چه بد دارند. تعدادی از مشکلات پزشکی تقریبا در بین پسران نوجوان رایج شده است، حداقل تا حدی به دلیل عدم حمایت. اینها از افسردگی ساده، تا تروما، تا اختلال نقص توجه بیش فعال (ADHD) را شامل می شود. آزمایش با مواد مخدر و الکل تقریبا رایج شده است، و اینها به بزهکاری و گاهی اوقات حتی به خودکشی کمک می کند.
گوریان در "پسران نوجوان" سه مرحله اصلی را در پیشرفت یک پسر به سمت مردانگی ایجاد می کند: دگرگونی (تغییرات متابولیک از 9 تا سیزده سالگی)، عزم (که با پرخاشگری و کناره گیری متناوب مشخص می شود) و تثبیت (که با تعیین و آزمایش تعاریف بزرگسال نشان داده می شود). رفتار مردانه). او با ارائه آنچه به نظرش نشانه هایی مبنی بر آغاز فرآیند فردیت می داند، به پایان می رسد. او اغلب به این مشاهده ارزشمند باز می گردد که آنچه پسران در هر مرحله از فرآیند بلوغ به آن نیاز دارند، حمایت مداوم از منابع مختلف چه در داخل و چه خارج از خانواده است. این حمایتی است که اغلب وجود ندارد.

کتاب پسران نوجوان

مایکل گوریان
مایکل گوریان نویسنده و فیلسوف اجتماعی آمریکایی است. وی به عنوان مشاور ازدواج و خانواده و مشاور شرکت ها فعالیت می کند. وی تاکنون بیست و هشت کتاب منتشر کرده است که چندین مورد از آنها جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز بودند. وی به همراه لئونارد ساكس به عنوان یكی از حامیان اصلی جنبش آكادمیك پسا مدرن "تک جنسیتی" در نظر گرفته شده است. گوریان در دانشگاه گونزاگا ، دانشگاه واشنگتن شرقی و دانشگاه آنکارا تدریس می کند. تحقیقات وی برای والدین ، ​​مدافعان ، مدیران و دست اندرکاران آموزش و پرورش ضروری است.