کتاب راز (نابینایان)

Mystery
کد کتاب : 26857
شابک : 978-6000106959
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 26
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب راز (نابینایان) اثر زهره پریرخ

مثنوی مولوی یکی از شاهکارهای گرانسنگ گنجینۀ زبان و ادب فارسی است که قرن هاست جویندگان راستین رستگاری و تشنگان دریای معرفت و حقیقت را راه نموده و سیراب ساخته است. خیزابه های خروشان این دریای معرفت چنان است که اکنون همه جویندگان و رهروان راه روشنایی و حقیقت را با هر زبانی شیفتۀ خود ساخته و هر روز در جامۀ ترجمه ای نو و به زبانی دیگر رهنمای گروه بسیاری از انسان ها می گردد.
داستان راز یکی از داستان های شیرین و آموزندۀ این کتاب بزرگ است که دستیابی به دانش و حکمت را راز پنهان زندگی می داند و غافلان و فریفته شدگان به نمای زیبا و گذرای زندگی را به سوی آن فرا می خواند.

کتاب راز (نابینایان)

زهره پریرخ
زهره پریرخ متولد 15 شهریور 1338 از مشهد است. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مدیریت به پایان رسانده است. پریرخ نویسنده مجموعه 9 جلدی «چرا پنج وجبی» است.زهره پریرخ کارشناس کانون پرورش فکری از سال 1362 کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. آثار وی از قرار زیر است:مجموعه 40 جلدي قصه‌گويي (30 جلد همراه با خانم وظيفه‌شناس، 10 جلد مستقل)، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان 1362/ دستمال خال خالي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان 1370/ مجموعه آي قصه قصه (تصويرگري و...