کتاب ملاقات با مرگ

Appointment with death
کد کتاب : 2699
مترجم :
شابک : 9789647100502
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 259
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1937
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب ملاقات با مرگ اثر آگاتا کریستی

در این نسخه انحصاری مجاز از ملکه راز، هرکول پوآرو غیرقابل توقف خود را در خاورمیانه می بیند که تنها یک روز برای حل یک قتل دارد.
در میان صخره های قرمز مرتفع پترا، مانند بودای متورم هیولایی، جسد خانم بوینتون نشسته است. یک جای سوراخ کوچک روی مچ دست او تنها نشانه تزریق کشنده ای است که باعث مرگ او شد.
هرکول پوآرو در حالی که تنها بیست و چهار ساعت برای حل این معما فرصت داشت، سخنی تصادفی را که در اورشلیم شنیده بود به یاد آورد: "می بینی، نه، که او باید کشته شود؟" خانم بوینتون در واقع منفورترین زنی بود که او تا به حال دیده بود. . . .
آگاتا کریستی، نویسنده مشهور انگلیسی و خالق داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود. کریستی، نویسنده‌ای است که کتاب‌هایش بیشترین ترجمه را به زبان‌های مختلف دنیا داشته‌است. پس از وی ژول ورن و سپس شکسپیر قرار دارند. آگاتا کریستی در ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶ در ۸۵ سالگی به مرگ طبیعی درگذشت.
وی همچنین طولانی‌ترین نمایشنامه جهان را به نام The Mousetrap که از سال ۱۹۵۲ تا ۲۰۲۰ در West End اجرا شد و همچنین شش رمان با نام مستعار Mary Westmacott نوشت. در سال ۱۹۷۱، وی بخاطر کمک به ادبیات به یک Dame (DBE) تبدیل شد. رکوردهای جهانی گینس کریستی را به عنوان پرفروش‌ترین نویسنده داستان در تمام دوران‌ها معرفی می‌کند، رمان‌هایش بیش از دو میلیارد نسخه فروش داشته‌اند.

کتاب ملاقات با مرگ

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...
نکوداشت های کتاب ملاقات با مرگ
The quickness of Christie’s hand still continues to deceive our eyes.
سرعت دست کریستی همچنان چشمان ما را فریب می دهد.
Val McDermid

Twice as brilliant as Death on the Nile, which was entirely brilliant
دو برابر درخشان تر از مرگ بر نیل، که کاملا درخشان بود
Observer (UK)

قسمت هایی از کتاب ملاقات با مرگ (لذت متن)