کتاب در هتل برترام

At Bertram"s Hotel
کد کتاب : 2707
مترجم :
شابک : 9789643636869
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 273
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1944
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب در هتل برترام اثر آگاتا کریستی

میس مارپل یک تعطیلات دو هفته‌ای را در لندن، در هتل برترام می‌گذراند، مکانی که به خاطر سرگرمی‌های اصیل و دقیق دوران ادواردیا، با افزودن امکانات مدرن شناخته شده است. خانم مارپل در حالی که با دوستش لیدی سلینا هزی چای می نوشید، مهمانان دیگر را تماشا می کند: ماجراجوی معروف بس سدویک. دخترش الویرا بلیک با سرپرست قانونی الویرا سرهنگ لوسکوم. یک روحانی; و راننده ماشین مسابقه لادیسلاس مالینوفسکی.
الویرا به دنبال این است که اندازه ارث خود را بداند و این که و اگر بمیرد چه کسی به آن می رسد. وکیل ریچارد اجرتون، یکی از معتمدین او، از ثروت بزرگی که در انتظارش است به او می گوید. او طرحی را با دوستش بریجت انجام می دهد تا به دلایل نامشخصی پولی برای پرواز به ایرلند دریافت کند.
روحانی تلاش می کند برای یک کنفرانس به لوسرن سفر کند. با این حال، او در تاریخ اشتباه می کند و رویداد را از دست می دهد. پس از بازگشت به برترام در اواخر شب، او چند نفر را در اتاق خود می بیند. او چهار روز بعد در خانه‌ای دور از لندن، در نزدیکی محل سرقت قطار ایرلندی میل، از خواب بیدار می‌شود. برخی از شاهدان سرقت گزارش می دهند که او را در قطار دیده اند. بازرس کمبل و بازرس ارشد دیوی برای بررسی حمله به کانن، و همچنین یک سری سرقت های حل نشده که دیوی فکر می کند ممکن است با هتل ارتباط داشته باشد، از برترام بازدید می کنند.

کتاب در هتل برترام

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...