کتاب کوه های سفید

The White Mountains
کد کتاب : 27118
مترجم : ثریا کاظمی
شابک : 978-9644321764
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 167
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کوه های سفید
The White Mountains
مجموعه سوم جان کریستوفر : رمان 1
کد کتاب : 121606
مترجم :
شابک : 978-6000805753
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کوه های سفید اثر جان کریستوفر

ماشین‌های هیولایی بر زمین حکومت می‌کنند، اما تعداد کمی از انسان‌ها برای آزادی می‌جنگند، در این شروع دوباره بسته‌بندی شده برای یک سه‌گانه کلاسیک بیگانه، ایده‌آل برای طرفداران موج پنجم ریک یانسی.

ویل پارکر هرگز تصور نمی کرد که او کسی باشد که علیه سه پایه ها شورش می کند. با نزدیک شدن به سیزدهمین سالگرد تولدش، او انتظار داشت طبق برنامه ریزی در مراسم خود شرکت کند و به سه پایه ها - ماشین های سه پا بزرگ - متصل شود که اکنون تمام زمین را کنترل می کنند. اما پس از برخورد با مرد بی خانمان عجیبی به نام بین پل، ویل به سمت کوه های سفید حرکت می کند، جایی که گفته می شود مردم از کنترل سه پایه ها آزاد هستند.

اما حتی با کمک بین پل و دوستانش، این سفر طولانی و سخت است. و با شکار سه‌پایه‌ها برای هر کسی که تلاش می‌کند آزاد شود، ویل باید سریع به کوه‌های سفید برسد. اما هرچه بیشتر از خانه‌اش دور باشد، سه‌پایه‌ها بیشتر به دنبال او می‌گردند و هیچ‌کس نمی‌تواند برای همیشه از ماشین‌های هیولا پنهان شود.

کتاب کوه های سفید


ویژگی های کتاب کوه های سفید

برنده جایزه شایستگی جورج سی استون مرکز شناخت کتاب های کودکان سال 1977

جان کریستوفر
کریستوفر ساموئل یود (Christopher Samuel Youd) ‏ (۱۲ فوریه ۱۹۲۲ در لنکشایر-۳ فوریه ۲۰۱۲ در سامرست)، با نام نویسندگی «جان کریستوفر»، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های علمی-تخیلی است.وی سال‌ها با نام اصلی خودش (یود) در زمینه داستان بزرگ‌سالان فعالیت می‌کرد، اما موفقیتی به دست نیاورد. وی شهرت خود را مرهون داستان‌های علمی-تخیلی است که برای نوجوانان نوشته‌است. هر چند جان کریستوفر تنها یکی از چند نام نویسندگی او است. به گفته خود او، این داستان‌ها ماجرای و...