کتاب توران تور

Tooran Toor
کد کتاب : 27186
شابک : 978-9643916916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب توران تور اثر عباس جهانگیریان

سارا، دختر جوانی در کتاب "توران تور" یک حادثه می‌شود که باعث صدماتی بر جسمش می‌شود و از آن پس باید از عصا استفاده کند تا بتواند راه برود. پدر او تلاش‌های مختلف شغلی داشته، اما در نهایت به تصمیم خرید یک مینی بوس می‌رسد تا با خانواده‌اش از آن برای تأمین نیازهایشان استفاده کنند. مالیات درآمدهایشان کاهش یافته و به همین دلیل انتخاب بهترین راه برای افزایش درآمد به چشم می‌آید. در نتیجه، ایده‌ای برای اجرای تورهای مسافرتی با مینی بوس به نام "توران تور" مطرح می‌شود.

سفری به "زندان ضحاک" برای تور "توران تور" ترتیب داده می‌شود، که در این سفر سارا همراه با خواهرش حمیده و پدرشان شرکت می‌کنند. در طول این سفر، آن‌ها با موقعیت‌ها و ماجراهای ترسناک روبه‌رو می‌شوند و از تجربه‌هایی که از این سفر به دست می‌آید، عبرت می‌گیرند.

کتاب توران تور

عباس جهانگیریان
عباس جهانگیریان، زاده شده در چهارم آبان سال ۱۳۳۳ در قم، در همین شهر و اراک دوره دبستان و دبیرستان را به پایان برد. سال ۱۳۵۸ در رشته ادبیات نمایشی دانشکده هنرهای دراماتیک پذیرفته شد و کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفت. او در حوزه نمایش‌نامه نویسی، فیلم نامه نویسی، پژوهشگری سینما، ادبیات و امور اجتماعی و داستان‌نویسی کودک و نوجوان فعالیت کرده‌است. هم چنین در همین رشته در برخی از دانشگاه‌های تهران و اصفهان تدریس کرده‌است. عباس ج...