کتاب من کجا هستم؟ اینجا پر از آب است

Where Am I? - Ocean
اینجا عمیق و تاریک است
کد کتاب : 27194
مترجم :
شابک : 978-9644327087
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب من کجا هستم؟ اینجا پر از آب است اثر مویرا باترفیلد

کتاب "اینجا پر از آب است، اینجا تاریک و عمیق است" یکی از قسمت‌های جذاب مجموعه‌ی "من کجا هستم؟" است. این کتاب به موضوع آب‌های سرد و عمیق و تاریک اختصاص دارد. همراه با یک ماهی مرکب، به سفری جذاب در آب‌های عمیق می‌رویم و از او اطلاعات جالبی در مورد این منطقه دریافت می‌کنیم. در این داستان، او توضیح می‌دهد که در این آب‌های عمیق چه جانورانی زندگی می‌کنند، ویژگی‌های ظاهری و رفتاری آن‌ها را معرفی می‌کند، و اطلاعاتی راجع به شکار و محافظت خود از تهدیدهای دیگر جانوران به ما می‌آموزد. این کتاب همچنین به ما می‌گوید که گیاهان نیز در این منطقه وجود دارند و چگونه به این جانوران کمک می‌کنند.

در انتهای کتاب، ما در می‌یابیم که این منطقه در کدام قسمت از کره‌ی زمین قرار دارد و می‌توانیم آن را در نقشه‌ی جغرافیایی پیدا کنیم. همچنین، ۳ صفحه‌ی آخر کتاب شامل اطلاعات دقیق‌تری در مورد جانوران و گیاهانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند؛ همچنین، واژه‌نامه‌ای در دسترس ما قرار داده شده است تا نام جانوران معرفی‌شده در کتاب را به زبان انگلیسی بیاموزیم.

مجموعه "من کجا هستم؟" با هدف آشنایی کودکان با ویژگی‌ها و مناطق مختلف جغرافیایی کره‌ی زمین با زبانی ساده و روان و صفحاتی رنگی به چاپ رسیده است. این مجموعه شامل ۴ کتاب می‌شود که هر کدام درباره‌ی مناطق مختلفی از جهان حرف می‌زنند. این کتاب‌ها مناسب برای کودکان هستند و به آن‌ها اطلاعات جذابی ارائه می‌دهند تا دنیای پیرامون خود را بهتر بفهمند و بپذیرند.

کتاب من کجا هستم؟ اینجا پر از آب است

مویرا باترفیلد
کتب کودکان مویرا باترفیلد (Moira Butterfield) (متولد: 1961) شامل تعدادی از عناوین موفق در سطح بین المللی است که برای همه سنین تا 11 سالگی داستان نویسی و داستان نویسی را پوشش می دهد. وی بخاطر کار خود از کتابخانه کنگره ایالات متحده بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.