کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پیدا کنیم

How to Find Fulfilling Work
کد کتاب : 2735
مترجم :
شابک : 9786006047188
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پیدا کنیم اثر رومن کرزناریک

کارهای بهبود دهنده زندگی را پیدا کنید و پتانسیلهای خود را با خواندن کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پیدا کنیم تحقق بخشید. تمایل به انجام موفقیت آمیز کار یکی از خواسته های بزرگ عصر ما است و کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پیدا کنیم نشان می دهد که فرد چگونه می تواند آن را به واقعیت تبدیل کند. این کتاب به بررسی نظریه های رقابتی تلاش برای رسیدن به ثروت و موقعیت، همزمان با انجام کاری معنادار و هماهنگ با استعدادهای ما می پردازد. رومن کرزناریک با الهام گرفتن از جامعه شناسی ، روانشناسی ، تاریخ و فلسفه، راهنمای عملی و خلاقانه ای را برای مواجهه با هزارتوی انتخاب، غلبه بر ترس از تغییر و پیدا کردن شغلی که باعث پیشرفت شما می شود ارائه کرده است. در این کتاب، رومن کرزناریک با بهره گیری از حکمت موجود در رشته هایی چون علوم اجتماعی، روانشناسی، تاریخ و فلسفه، ما را از هزارتوی انتخاب های متعدد عبور می دهد تا بر ترس خود از تغییر غلبه کنیم و شغلی را بیابیم که موجب بالندگی ما شود.

کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پیدا کنیم

رومن کرزناریک
رومن کرزناریک نویسنده ، متفکر فرهنگی و عضو هیئت علمی دانشکده زندگی است، که کلاس های مربوط به شغل را تدریس می کند. وی توسط Observer به عنوان یکی از متفکران برجسته شیوه زندگی انگلیس معرفی شده است و به سازمان هایی از جمله Oxfam و سازمان ملل متحد برای بهره گیری از همدلی و مکالمه برای ایجاد تغییرات اجتماعی مشاوره می دهد.
نکوداشت های کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پیدا کنیم
This is a book that is both clever and prescriptive without being preachy: it makes you think about work in a new way, as well as offering real exercises and solutions for people who are looking for more fulfilling work
این کتابی است که هم هوشمندانه و هم بدون موعظه شما را هدایت کرده و به شما کمک می کند که در مورد کار به روشی جدید تفکر کنید و همچنین تمرین های و راه حل هایی واقعی برای افرادی که به دنبال به ثمر رساندن کارهای بیشتری هستند ارائه می دهد.
Los Angeles Review

An inspirational self-help book with an intellectual pedigree.
یک کتاب الهام بخش برای خودپروری به روش روشنفکرانه.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پیدا کنیم (لذت متن)
ما وارد عصر جدید رضایت مندی شده ایم، عصری که رویای بزرگ آن از پول فراتر رفتن و به معنا رسیدن است.

افراد اسیر گذشتۀ خود و انتخاب های تحصیلی دوران جوانی خود هستند. ما ردپای شغلی را دنبال می کنیم که ریشه ای عمیق در تاریخچۀ شخصی ما دارد و ما را از تجربه های ماجراجویانه بازمی دارد.

از منظر روانشناسی، این احساس که در حال تلف کردن چیزی هستیم که برای به دست آوردنش تلاش بسیار کرده ایم، یکی از بزرگترین موانع بر سر راه تغییر شغل است.