کتاب زنگ ها و راه ها

Zang-ha va Rah-ha
سرگذشت بازرگانی در ایران
کد کتاب : 27152
شابک : 978-9651219689
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 42
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

زنگ ها و راه ها
Zang-ha va Rah-ha
(سرگذشت بازرگانی در ایران)
کد کتاب : 27351
شابک : 978-6000102265
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 42
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زنگ ها و راه ها اثر حسین بکایی

" نیاکان ما " مجموعه ای است که به گوشه هایی از فرهنگ و تمدن مردم پس از ورود اسلام به ایران پرداخته است، سال هایی که تمدن ایرانی دوباره جان گرفت و دوران طلایی اش آغاز شد. " زنگ ها و راه ها " نوشته حسین بکایی کتابی است از مجموعه نیاکان ما، کتاب زنگ ها و راه ها با تصویرگری مسعود قره باغی مشتمل بر 42 صفحه برای گروه سنی «د» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
بازرگانی داخلی و خارجی، همسایه های بازرگان، بازرگانی جهان، نقش بازرگانان در تغییر شکل جهان، چک و بانک، بازرگانی اسلامی، بازرگانی افسانه ای، بازارهای وقفی، بازرگانی دریایی، بازرگانان مهاجر، بازرگانان دانشمند و کاشفان سرزمین های دور، بازرگانی و ارتباط آن با صنعت، معدن و کشاورزی، ورود ایران به تجارت جهانی، شکوفایی دوباره بازرگانی ایران، آغاز بازرگانی مدرن، استعمار جدید و بازرگانی، بازرگانان معترض و بازرگانی ایران در دوره جدید از جمله مباحثی است که در کتاب " زن ها و راه ها " به آن پرداخته شده است.

کتاب زنگ ها و راه ها

حسین بکایی
حسین بكايی، داستان نويس، مترجم، منتقد ادبيات داستانی و مدرس داستان نويسی در سال 1340 در شهر تبریز به دنیا آمد. «دوباره ایران: دوره صفوی»، «فرار از عقل: از تشکیل امپراتوری سلجوقی تا حمله مغول»، «داستان فکر ایرانی: دوران طلایی از آغاز سلسله صفاریان تا تشکیل امپراتوری سلجوقی»، «داستان فکر ایرانی: دوباره ایران: دوره صفویان»، «شاه‌ها و تاج‌ها»، «مسابقه دات کام»، «وقتی پدر مادرها بی حوصله می‌شوند»، &l...