کتاب چگونه به ورزش فکر کنیم

How to Think About Exercise
مدرسه زندگی
  • 15 % تخفیف
    65,000 | 55,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 2737
مترجم :
شابک : 9786006047416
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه به ورزش فکر کنیم اثر دیمن یانگ

چگونه به ورزش فکر کنیم اثر دیمن یانگ، نگاهی به چگونگی تاثیر ورزش بر طرز فکر و احساس ما

غالبا به نظر می رسد که وجود ما به دو دسته تقسیم می شود: بدن و ذهن ، گوشت و روح ، حرکت و تفکر. در مطب یا محل کار ما "کارگران ذهن" هستیم ، با اجسام اضافی. در سالن بدنسازی کشش ، دویدن و بلند کردن داریم ، اما ذهن ما بیکار است. دیمون یانگ این ایده را به چالش می کشد ، و نشان می دهد چگونه تناسب اندام می تواند بدن و ذهن ما را با هم توسعه دهد. او با کمک فلسفه باستانی و مدرن لذت ها ، فضایل و ایده های بزرگ تناسب اندام را کشف می کند. با ورزش هوشمندانه ، ما به تکامل میرسیم: لذت بردن و تقویت کامل وجود ما.

مدرسه زندگی به بررسی سوالات بزرگ زندگی اختصاص یافته است: آیا کار می تواند الهام بخش باشد؟ چرا اجتماع مهم است؟ آیا روابط می تواند یک عمر دوام داشته باشد؟ ما همه پاسخ ها را نداریم ، اما شما را به سمت انواع ایده های مفید هدایت می کنیم - از فلسفه گرفته تا ادبیات ، از روانشناسی گرفته تا هنرهای تجسمی - که برای تحریک و تغذیه ارائه شده اند.

کتاب چگونه به ورزش فکر کنیم

نکوداشت های کتاب چگونه به ورزش فکر کنیم
Why read a book about making exercise mindful? Would it surprise you to learn that the answer, at leasdt as far as Damon Young's well-written and delightful book goes, is that, well, it's good for you?....Whatever your sport is, the thoughtful reader will find something of interest in this book.
چرا کتابی راجع به پرورش ذهن و ورزش می خوانید؟ این کتاب برای شما خوب است؟ .... شما هر ورزشی که انجام می دهید با خواندن این کتاب چیزهای جدید دریافت می کنید.
Brooklyn Bugle

Australian philosopher Young seeks to expand our often dim view of exercise in this surprising, smart, and thoroughly enjoyable inquiry...With readings of David Hume and John Dewey, practical advice, and tales of his own fitness pursuits offered as both illustrative examples and comic relief, Young profoundly deepens our perception of the benefits of 'intelligent exercise' in this outstanding addition to the School of Life series.
فیلسوف استرالیایی یانگ، به دنبال این است که دیدگاه غالبا تاریک ما از ورزش را در این تحقیق، شگفت آور ، هوشمندانه و کاملا لذت بخش بسازد ... با راهنمایی های دیوید هیوم و جان دیویی ، مشاوره عملی و داستان های مربوط به آمادگی جسمانی که هم مثال های عملی است و هم تئوری ارائه می شود. تسکین طنز ، یانگ عمیقا درک ما را از مزایای "ورزش هوشمند" بیشتر می کند.
Booklist Booklist

Self-Help Books for the Rest of Us.
این کتابی برای کمک به خودمان است.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب چگونه به ورزش فکر کنیم (لذت متن)
اغلب این طور به نظر می رسد که هستی ما دوگانه است: ذهن و بدن، جسم و روح، تحرک و تفکر. وقتی در دفتر کار یا اتاق مطالعه مان هستیم، کارگردانی ذهنی هستیم که جسمی زائد داریم؛ وقتی هم که در باشگاه ورزشی هستیم، حرکات کششی می کنیم، می دویم و وزنه می دنیم، ذهن مان بیکار است. دیمن یانگ این دوگانه انگاری را زیر سوال می برد و معتقد است که با ورزش کردن هم می توان جسم را پرورش داد و هم ذهن را. او ورزش ها و تمرین های بدنی مختلف را با کمک نظریه های فلسفی باستانی و مدرن بررسی می کند و به این ترتیب لذت هاو فضیلت ها و ارزش های ورزش و تندرستی را آشکار می سازد. اگر ورزش را با تفکر توام سازیم، می توانیم از دوگانگی رها شویم و وجودی یکپارچه بیابیم و زندگی مان را بهبود بخشیم.