کتاب شادمانی

Happiness: Essential Mindfulness Practices
تمرینات مورد نیاز ذهن آگاهی
کد کتاب : 27413
مترجم : زیبا امانی بصیریان
شابک : 978-6008283324
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شادمانی اثر تیچ نات هان

آموزه اصلی نات هان این است که، از طریق ذهن آگاهی، می توانیم یاد بگیریم که در لحظه حال به جای گذشته و آینده زندگی کنیم. این تنها راه برای ایجاد صلح واقعی، هم در خود و هم در جهان است. اکنون، برای اولین بار، تمام تمرین‌های کلیدی نات هان در یک جلد قابل دسترسی و استفاده ی آسان جمع‌آوری شده‌اند.
شادمانی برای آشنا کردن افراد جدید با آموزه‌های بودایی و همچنین برای تمرین‌کنندگان باتجربه‌تر نوشته شده است، و به عنوان منبعی اساسی برای تمرین‌های ذهن‌آگاهی عمل می‌کند. ادغام این شیوه‌ها در زندگی روزمره به خواننده این امکان را می‌دهد که شروع به پرورش آرامش و شادی در درون خود کند، که منجر به استحکام و رهایی از ترس، سوءتفاهم و رنج می‌شود.
نات هان با شیوه‌هایی که در شادمانی ارائه می‌شود، خواننده را تشویق می‌کند تا یاد بگیرد که تمام کارهایی را که در زندگی روزمره انجام می‌دهد با تمرکز حواس انجام دهد. راه رفتن، نشستن، کار کردن، خوردن و رانندگی با آگاهی کامل از کاری که انجام می دهند. این می تواند تغییری را به سمت یکی از اصول بودیسم درگیر ایجاد کند، تغییری به سمت تمرین تمرکز حواس در هر لحظه از روز و نه فقط هنگام مراقبه «رسمی».
نات هان خوانندگان خود را تشویق می کند که «سعی کنند در تمرین خود باهوش و ماهر باشند و با کنجکاوی و حس جستجو به هر جنبه ای از تمرین نزدیک شوند. مهم است که با درک تمرین کنید و نه فقط برای شکل و ظاهر. از تمرین خود با نگرش آرام و ملایم، با ذهنی باز و قلبی پذیرا لذت ببرید.»

کتاب شادمانی

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان