کتاب مجموعه ی انتخاب - سال های سال به خوبی و خوشی

The Selection Series
  • 25 % تخفیف
    350,000 | 262,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 27473
مترجم :
شابک : 978-6009871261
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 367
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه ی انتخاب - سال های سال به خوبی و خوشی اثر کیارا کاس

ششمین جلد از مجموعۀ انتخاب که برای سنین 18 سال به بالا نگارش شده و دربردارندۀ کلیۀ داستان های فرعی و کوتاهی است که از زبان ملکه امبرلی، شاهزاده مکسون، اسپن، مارلی، لوسی و سالیست روایت شده اند. کتاب، با داستان دختری به نام امبرلی آغاز می شود و تصویرگر دورانی است که او در رویای ملکه شدن به سر می برد و آرام آرام به آرزویش نزدیک تر می شود!

کتاب مجموعه ی انتخاب - سال های سال به خوبی و خوشی

کیارا کاس
کیارا کاس زاده 19 مه 1981 نویسنده آمریکایی داستان های جوانان است ، که بیشتر با مجموعه ی انتخاب شناخته می شود. کاس از دبیرستان ساکستی در ساحل میرتل فارغ التحصیل شد. او تبار پورتوریکویی دارد. او قبل از انتقال به دانشگاه رادفورد ، در دانشگاه کارولینای ساحلی تحصیل می کرد. وی مدرک تاریخ از رادفورد دارد.
قسمت هایی از کتاب مجموعه ی انتخاب - سال های سال به خوبی و خوشی (لذت متن)
به زحمت بلند شدم تا اطرافم را بهتر ببینم. وقتی نشستم، کلارکسن من را دید و به طرفم آمد. حس سرگیجه یا تنگی نفس نداشتم، بنابراین ماسک را از روی صورتم برداشتم. کلارکسن به خاطر اثر آن گاز هنوز کمی آهسته بود. وقتی بالاخره خودش را به من رساند، لبه ی تختم نشست و آهسته حرف زد. «حالت چطوره؟» صدایش گرفته بود. گفتم: «حال من…» سعی کردم صدایم را صاف کنم. صدای من هم عجیب به گوش می رسید. «حال من مهم نیست. باورم نمی شه به خاطر من برگشتی داخل تالار. تعداد دخترهایی که مثل من هستن، اینجا زیاده، ولی تو فقط یک نفری.» کلارکسن دستش را جلو آورد تا دستم را بگیرد. «امبرلی، هیچ کس نمی تونه جای تو رو بگیره.» لب هایم را به هم فشار دادم، دلم نمی خواست گریه کنم. وارث تاج و تخت پادشاهی به خاطر من خودش را به خطر انداخته بود. دانستن چنین حقیقتی حس زیبایی به من داد که تحملش از توانایی من خارج بود.