کتاب راز عمارت بلک فورد

Watch Hollow
کد کتاب : 113715
مترجم :
شابک : 978-6225260685
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

عمارت مرموز
Watch Hollow
(راز ساعت بلک فورد)
کد کتاب : 27494
مترجم :
شابک : 978-6004627474
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 193
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عمارت مرموز اثر گرگوری فونارو

کتاب «عمارت مرموز» رمانی نوشته «گرگوری فونارو» است که اولین بار در سال 2019 منتشر شد. مادر «لوسی» و «الیور» از دنیا رفته، و عتیقه فروشی خانوادگی آن ها نیز در شرایطی بد قرار گرفته است. وقتی غریبه ای اسرارآمیز به نام آقای «کوییگلی» به پدر ساعت ساز بچه ها یعنی «چارلز تینکر»، چندین سکه طلا را در ازای تعمیر ساعت عمارتش در «رود آیلند» پیشنهاد می کند، به نظر می رسد شرایط قرار است اندکی بهتر از قبل شود. این عمارت قدیمی در اعماق جنگل قرار دارد، که تغییری بزرگ برای زندگی شهری آن ها به شمار می آید چون خانواده می تواند به صورت موقت در آنجا ساکن شود. وقتی یک سگ چوبی کوچک و سایر مجسمه های حیوانات پس از نیمه شب، جان می گیرند و اصرار می کنند که «لوسی» اکنون سرایدار عمارت است، او خیلی زود درمی یابد که «جاهایی در این دنیا هست که در آن ها، جادو واقعیت دارد.»

کتاب عمارت مرموز


ویژگی های کتاب عمارت مرموز

«گرگوری فونارو» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

گرگوری فونارو
گرگوری فونارو در کرانستون رود آیلند بزرگ شده و اولین داستان خود با عنوان "ارواح در پنجره" را در کلاس چهارم نوشت. او این را بهترین کار خود می داند ، اما متأسفانه با گذشت زمان از بین رفته است. پس از دبیرستان ، گرگوری در دانشگاه تئاتر در دانشگاه نیوهمپشایر فارغ التحصیل شد و پس از کارهای مختلف بازیگری ، کارشناسی ارشد خود را در هنرهای تئاتر از دانشگاه براون و مدرکی در بازیگری از هنرستان FSU / Asolo دریافت کرد. او در دانشگاه کارولینای شرقی درام را تدریس می کند.
نکوداشت های کتاب عمارت مرموز
With action-packed chapters that create suspense en route to a cliffhanger ending.
با فصل هایی سرشار از رویدادهای اکشن که در مسیر رسیدن به پایانی نفسگیر، تعلیق به وجود می آورند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Filled with clever, magical, and instantly likable characters.
سرشار از کاراکترهایی باهوش، جادویی، و بلافاصله دوست داشتنی.
Booklist Booklist

A suspenseful and entertaining mystery.
یک داستان معمایی پرتعلیق و سرگرم کننده.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب عمارت مرموز (لذت متن)
آقای «تینکر» کمی خندید و چند باری دستش را به جیب سوییشرت کلاهدارش زد تا از بودن سکه ها مطمئن شود. کیسه طلا را از زمان لباس پوشیدنش، همانجا مخفی کرده بود. دیشب هم آن را زیر بالشش گذاشته بود. «الیور» همان دیشب از صدای جیرینگ جیرینگ سکه ها می دانست پدرش آن ها را از مغازه بیرون کشیده است. پدر حتما آنقدر هیجان زده بود که نتوانسته بود چشم روی هم بگذارد.

«الیور» چراغ را خاموش کرد و بچه ها به هم شب به خیر گفتند. «لوسی» سگ کوچولو را زیر بازویش گذاشت و چشم هایش را بست. پنجره باز بود و بیرون صدای باد می آمد که شاخه ها را می لرزاند. حالا که سگ کوچولو پیشش بود دیگر از دالان جنگلی نمی ترسید. البته خب، شاید هنوز کمی ترس داشت.

«لوسی» سگ را به خودش نزدیکتر کرد. پیش خودش فکر کرد یک روزی، وقتی بروند خانه جدید خودشان که پنجره های بزرگی هم دارد، پدرش برایش یک سگ واقعی می گیرد. فعلا همین سگ چوبی برایش کافی بود و البته باید برایش اسم هم می گذاشت. ولی قبل از این که بتواند روی اسم فکر کند، چشم هایش سنگین شد و خواب دید. یا لااقل فکر کرد رویا می بیند، چون اتفاقی که بعدش افتاد، عین رویا بود.