کتاب محدودیت صفر - برای خانواده

Ho'oponopono and Family Constellations
هواپونوپونو
کد کتاب : 31611
مترجم :
شابک : 978-6226672290
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

هو،اپونوپونو
Ho'oponopono
و منظومه های خانواده (روش شفابخشی بومیان هاوایی برای بهبود روابط،بخشش و عشق)
کد کتاب : 27522
مترجم :
شابک : 978-6226829144
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هو،اپونوپونو اثر اولریش امیل دوپر

کتاب هو،اپونوپونو اثر اولریش امیل دوپر، اثری است قوی و در عین حال مختصر، که آیین های بومیان هاوایی در باب بخشش را به طور خلاصه بیان می کند و روش هایی پیشنهاد می دهد که اثرات مثبت آن خیلی زود در زندگی روزمره نمایان می شود. با کاوش در این ایده که با وجود احساس فردیت، همه ی ما به همدیگر متصلیم، چهار اصل برای ایجاد آرامش در زندگی خود و دیگران معرفی می شود: متاسفم؛ لطفا مرا ببخش، دوستت دارم و متشکرم. با تمرین های عملی که توسط این کتاب ارائه می شود، خواننده تشویق می شود تا با این سیستم چهار مرحله ای، بر ناسازگاری های موجود در روابط شخصی تمرکز کرده و گذشته اش را ترمیم کند. پس از اشاره به مسائلی همچون مسئولیت پذیری در قبال احساسات و پذیرش علاقه ی بی قید و شرط، شرایط ناسالم به تجربه های دلپسند تبدیل می شوند. فصل های نهایی کتاب عمیقا به مسائلی همچون عشق ، رابطه ، سلامتی و حرفه می پردازد
این جواهر قدرتمند کوچک حاوی مراسم بخشندگی بومیان هاوایی است. با اینکه ظاهر ساده اش خواننده را فریب می دهد، این مراسم، آموزه های عمیق معنوی را در عمل ارائه می کند. جادوی مراسم، اطراف ایده ی اتصال کل گیتی به هم چرخ می زند. اثر بر توجه فردی در نقاطی متمرکز است که با درگیری های بیرونی طنین انداز می شود. با چرخ زدن در درون و بهره بردن از چهار جمله ی کوتاه سحرآمیز مراسم شفابخش، نه تنها دری به روی معجزه های شخصی گشوده می شود، بلکه جهان نیز ترمیم پیدا می کند. طراحی های زیبا و تصاویر خاص کتاب، خواننده را به سمت جهانی آرام درباره ی آیین کهن می کشاند. دوپر این آیین ها را هم از نظر تاریخی و هم عملی در گفتاری آرام و آسان فهم، شرح می دهد و همواره توجه می کند که مخاطب را در تبدیل حرف به عمل یاری کند. مخاطبان مقاومت در برابر این گنجینه ی شادمانی جادویی را غیر ممکن خواهند یافت.

کتاب هو،اپونوپونو

اولریش امیل دوپر
اولریش امیل دوپر نویسنده پرفروش، رهبر سمینار و بینایی است. او هم فلسفه غربی و هم شرقی را مطالعه کرده و به مدت چهار سال در یک صومعه هندو زندگی کرده است. وی از زمان آغاز عرفانی خود توسط یک کشیش هاوایی Kahuna Kahuna در سال 2009 ، هووپونوپونو، آیین بخشش را آموخته است.
نکوداشت های کتاب هو،اپونوپونو
Ho'oponopono is a spiritual-soul method of purification that cleanses us from fears and worries, destructive relationship patterns, and any religious dogmas and paradigms that oppose our personal and spiritual development. It cleans out the blockages in our thoughts and cell structure, for our thoughts are made manifest in our body. This is the paradigm change.
هو،اپونوپونو روشی روحی-معنوی از اخلاص است که ما را از ترس ها و نگرانی ها، روابط ناسالم و هر تعصب و الگوی دینی که با رشد شخصی و معنوی ما مغایر است، پاکسازی خواهد کرد. این کتاب موانع فکری و ساختارهای سلولی را پاکسازی می کند، چرا که افکار ما در بدنمان نمایان می شوند. این یک تغییر پارادایمی است.
Terra Spheres

Perhaps you’ve heard of these four 'magic' sentences: 'I’m sorry. Please forgive me. I love you. Thank you.' The use of these sentences is called Ho’oponopono… the ritual dates back thousands of years… recently, it has been taught as part of the ancient Hawaiian teachings called the 'Huna.' This delightful little book gives the history of the practice and shows how using it in a variety of situations can change a person’s life. The practice is simple, so simple you might be tempted to ignore it. Don’t make that mistake. Invest in this little book, give the practice a try and see for yourself what happens.
احتمالا شما این چهار جمله ی جادویی متاسفم؛ لطفا مرا ببخش، دوستت دارم و متشکرم را شنیده اید. کاربرد این جملات هو،اپونوپونو نام دارد...تاریخچه ی این آیین به هزاران سال پیش برمی گردد...اخیرا به عنوان بخشی از آموزه ی باستانی هاوایی به نام هونا آموخته می شود. این کتاب کوچک دل انگیز، تاریخچه ی این تمرین و نحوه ی به کارگیری آن در شرایط مختلف که سبب تغییر زندگی فرد شود را نشان می دهد. تمرینات آنچنان آسان است که فرد وسوسه به نادیده گرفتن ان می شود. ولی اشتباه نکنید. روی این کتاب سرمایه گذاری کنید و تمریناتش را امتحان کنید تا ببینید چه می شود.
New Spirit Journal

قسمت هایی از کتاب هو،اپونوپونو (لذت متن)
تصور کنید یک کامپیوتر هستید: بدن و مغزتان، سخت افزار و طرز فکرتان، نرم افزار است. حالا تصور کنید چگونه تمامی خاطرات تان (چه خاطراتی که از آن ها آگاه هستید و چه خاطراتی که از آن ها آگاه نیستید) مانند داده روی هارد درایو کامپیوتر ذخیره می شوند. افکار منفی، خاطرات، پیش داوری ها و آسیب های گذشته همانند ویروس ها عمل می کنند. آن ها سرعت سیستم تان را پایین آورده، نتایج نادرستی ایجاد کرده و باعث اختلال در عملکرد سیستم می شوند. برنامه ی آنتی ویروس در پول یا pule (پیوند) راه اندازی می شود. در ماهیکی یا mahiki (مرحله بررسی مسئله)، همه ی ویروس ها شناسایی می شوند و برنامه های مزاحم توسط میهی یا mihi (عفو و بخشودگی) قرنطینه می شوند؛ سپس، والاترین سیستم عامل، روح الهی درون شما، می تواند همه ی ویروس ها را با فرمان رهایی یا کلمه ی (سپاسگزارم) از هارد درایو پاک کند. چیزی که باقی می ماند، رشته ای ست به شکل تجارب خالص شما اما بدون ایجاد درد و رنج؛ حالا دیگر این تجربیات فقط به مثابه ی درس های آموزنده و کشتی نجات دیده می شوند و بس.