کتاب حضور در وضعیت صفر - جلد دوم

At Zero: The Final Secrets to "Zero Limits" the Quest for Miracles Through Ho'oponopono
راز نهایی محدودیت صفر
کد کتاب : 31639
مترجم :
شابک : 978-6009970025
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 353
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 29
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

در وضعیت صفر
At Zero: The Final Secrets to "Zero Limits" the Quest for Miracles Through Ho'oponopono
کد کتاب : 27523
مترجم :
شابک : 978-6226829052
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

حضور در وضعیت صفر
At Zero
کد کتاب : 62796
مترجم : لیلا سیاهپوش
شابک : 978-6008472278
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 339
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

در صفر
At Zero: The Final Secrets to "Zero Limits" the Quest for Miracles Through Ho'oponopono
کد کتاب : 55507
مترجم :
شابک : ‫‭978-6226310994
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 393
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

حضور در وضعیت صفر
At Zero
  • 118,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: بادبان بادبان
    نویسنده:
کد کتاب : 103273
مترجم :
شابک : 978-6007005989
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب در وضعیت صفر اثر جو ویتالی

کتاب "وضعیت صفر" نوشته ی "جو ویتالی"، تکمیل کننده ی آثار گذشته ی این نویسنده است. کتاب ،داستان های جدید و فرآیندهای جدید که چهارمین مرحله بیداری هواوپونوپونو است را ترسیم می کند. هواوپونوپونو روشی است موثر و معجزه آسا متعلق به بومیان هاوایی که شما را در راستای رهایی از موانع و دست یابی به فرصت های ناب در زندگی یاری می کند. کتاب قبلی "جو ویتالی"، "حد صفر"، روش های منحصر به فرد خود-یاوری را ارائه می دهد و تمرکز آن روی کمک کردن به افرادی است که برای غلبه بر موانع و رسیدن به اهدافشان ،فشار روانی زیاد و بیش از حدی را تحمل می کنند . "وضعیت صفر" اولین کتابی است که توضیح می دهد چگونه یک روش مخفی بومیان هاوایی به نام هواوپونوپونو می تواند به افراد در تجربه ی سلامتی ، ثروت ، خوشبختی و موارد دیگر کمک کند.
این کتاب هزاران خواننده را قادر می سازد تا کنترل همه چیز را در زندگی خود به دست بگیرند ،تا به آنچه که آرزو کرده اند برسند. "وضعیت صفر" از همان جایی شروع می شود، که "حد صفر" به پایان رسید . این کتاب داستان های جدیدی را ارائه می دهد ، روند جدیدی را توضیح می دهد و مرحله چهارم بیداری را نشان می دهد. همچنین فرایند موسوم به "تمیز کردن" را توضیح می دهد تا برنامه ها و باورهایی را که از آن ها آگاهی ندارید حذف کنید. نشان می دهد که چگونه تکرار عبارات دوستت دارم ، متأسفم ، لطفا من را ببخش ، متشکرم می تواند به شما در رسیدن به الوهیت کمک کند. در کل زندگی همیشه ،شما را با چالش هایی روبرو خواهد کرد. عمل هواوپونوپونو ، همانطور که توسط "جو ویتالی"، نویسنده ی کتاب ،نشان داده شده است ، او شما را در سفر زندگی با ابزارهایی که برای خلاص شدن از شر موانع و باز کردن فرصت های بی حد و حصر وجود دارد، راهنمایی می کند.

کتاب در وضعیت صفر

جو ویتالی
جوزف ویتالی یا جو ویتالی (Joseph Vitale؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳) نویسنده، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالات متحده ی آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می‌داند. جو ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب‌های عامل جاذب و محدودیت صفر شناخته می‌شود. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بو...
نکوداشت های کتاب در وضعیت صفر
Are you ready to break free? Are you ready to experience miracles? Are you ready to melt limitations? Virtually everything you do is a result of the unconscious mind causing you to act out of programming that you barely know exists. Without addressing your belief system, you risk allowing it to undermine all of your efforts. Yet you have more power and control over your unconscious mind than you ever suspected. At Zero shows you how to easily overcome the problems in your programming by becoming part of the solution.
آیا شما آماده رهایی هستید؟ آیا آماده تجربه معجزه هستید؟ آیا آماده ذوب شدن محدودیت ها هستید؟ در واقع هر کاری که انجام می دهید در نتیجه ضمیر ناخودآگاه است که باعث می شود شما خارج از برنامه نویسی که می دانید وجود دارد، عمل کنید. بدون پرداختن به سیستم اعتقادی خود ، به شما اجازه می دهد تا تمام تلاش هایتان را تضعیف کنید. با این وجود بیش از آنچه که فکر می کردید بر ذهن ناخودآگاه خود قدرت و کنترل دارید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه بر مشکلاتی که در شما برنامه ریزی شده غلبه کنید و بخشی از راه حل باشید.
by awakening

Joe's new book was just as I knew it would be―FABULOUS! The riveting stories and enlightening insights lifted my spirits and filled my soul with love. This is indeed a path to miracles!
کتاب جدید جو دقیقا همانطور بود که می دانستم خواهد بود ... با شکوه! کتاب با داستان های متقاعد کننده و بینش روشنگر، روحیه مرا بالا برد و روح مرا پر از عشق کرد. این در واقع مسیری برای معجزه هاست!
JANET BRAY ATTWOOD

قسمت هایی از کتاب در وضعیت صفر (لذت متن)
در ابتدا می توانیم از روح الهی که ذات وجودی ما را می شناسد درخواست کنیم که تمام افکار و خاطراتی را که در این لحظه سد راه مان می شوند، شفا ببخشد. مورنا سیمئونا در اشتباه بودم! سخت در اشتباه بودم! وقتی نوشتن کتاب « محدودیت صفر » را به پایان رساندم انتظار داشتم جهان از من سپاسگزار باشد. می دانستم که این کتاب مایه ی الهام بود، می دانستم که معجزه وار بود و باید با نگارش آن، این راز را بازگو می کردم. فکرش را هم نمی کردم که عده ای از آن بدشان بیاید، و همین طور از من. ولی دکتر هولن خوب می دانست. وقتی به او گفتم که کتاب مان تکمیل شد گفت: « وقتی بیرون بیاید افراد رفتارهای بدی از خودشان نشان خواهند داد » . متوجه منظورش نمی شدم. اما او از من داناتر بود، در لحظه زندگی می کرد، آینده را می دید. کل ماجرا در برابر دیدگانش چون کتابی گشوده بود، و من چه؟ گمشده ای در تاریکی ابهام. و وقتی آفتاب از پشت ابر بیرون آمد، نور آن چشمانم را آزرد. به دو دلیل تصمیم گرفتم این کتاب ( که تکمیل کننده ی کتاب قبلی است ) را بنویسم. در وهله ی اول برای اینکه پیام محدودیت صفر و اتفاقی را که افتاده بود بیشتر باز کنم و شرح دهم. دوم برای اینکه روش های پیشرفته تری از هواوپونوپونوی اصیل را با شما درمیان بگذارم. من نظر دکتر هولن را در مورد تصمیمم جویا شدم. تمایلی نشان نداد چرا که بزرگان هواوپونوپونو، او را به خاطر آشکار کردن اسرارشان سرزنش کرده بودند و او نمی خواست این اتفاق دوباره بیفتد. او می تواند با پاک کردن، دنیا را تغییر بدهد اما من می خواستم ریشه وریشه و پایه را از بین ببرم. هنوز می خواستم دنیا هرچه بیشتر در مورد این روش حیرت انگیز بداند. پس تصمیم گرفتم این بار این کتاب را تنها و بدون کمک او بنویسم.