کتاب چشم و بینایی

The Eye And Seeing
کد کتاب : 27769
مترجم : رویا درانی
شابک : 978-9644327339
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چشم و بینایی اثر استیو پارکر

از میان ٦ حس اصلی بدن، حس بینایی بر زندگی ما تسلط دارد و بیشتر اطلاعات محیطی را به مغز منتقل می کند. دانشمندان در مورد نحوه کار چشم اطلاعات زیادی به دست آورده اند، اما هنوز از تمام جزئیات مکانیسم دیدن و … اطلاع ندارند. کامپیوترها نیز به اندازه یک کودک سه ساله از مشکل بینایی برخوردارند. حتی کامپیوتری که برنامه پیشرفته ای دارد بسختی می تواند تفاوت یک درخت با یک تیر تلگراف را تشخیص دهد.
در این کتاب، ساختمان چشم و اجزای آن با توضیحات علمی و تصاویر گویا و دقیق تشریح شده و بعضی از بیماریهای چشم، نقایص آن، چگونگی مراقبت از آن و … معرفی شده است.

کتاب چشم و بینایی

استیو پارکر
استیو پارکر یک نویسنده علمی در زمینه کتاب های کودکان و بزرگسالان انگلیسی است. وی بیش از 300 عنوان نوشت و 150 کتاب دیگر نیز در آن ویرایش کرده یا ویرایش کرده است.در سال 1952 در وارینگتون، لنکشیر متولد شد، پارکر در کالج استروودز، اگهام شرکت کرد و افتخارات کلاس اول BSc را در جانورشناسی در دانشگاه ولز، بانگور بدست آورد. وی به عنوان دانشمند نمایشگاه در موزه تاریخ طبیعی و به عنوان سردبیر ناشران Dorling Kindersley و سردبیر راه اندازی در GP دوره پزشکی، قبل از تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل در اواخر دهه...