کتاب برگزیده داستان های آنتوان چخوف

Chekhov selected story
کد کتاب : 2783
مترجم :
هوشنگ رادپور
شابک : 9789645955500
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب برگزیده داستان های آنتوان چخوف اثر آنتون چخوف

به جرات آنتوان چخوف را می توان یکی از بزرگترین نویسندگان داستان کوتاه جهان به شمار آورد. اثار او مورد توجه بسیاری از نویسندگان شناخته شده، قرار گرفته است و به باور آنان چخوف، ژانر داستان کوتاه را با توصیفات موجز و امپرسیونیستی خود از زندگی روسی و شرایط انسانی آن، تغییر داد. از داستان های مشخصا موجز ابتدایی او همانند "هانتسمن" و "داستانی خسته کننده" تا مشهور ترین اثرش یعنی "بانو و سگ ملوس" و داستان مورد علاقه ی خود چخوف یعنی "دانش اموز" داستان کوتاه های او از قدرت متعالی هنر برای تکان دادن، اثر گذاری و تغییر خواننده برخوردار است.این مجموعه 49 داستان برگزیده ی این نویسنده را در اختیار خواننده می گذارد تا از رهگذر آن به اصالت سبک و عظمت واقعی او در زمینه داستان کوتاه پی ببرد.

کتاب برگزیده داستان های آنتوان چخوف

آنتون چخوف
آنتون پاولوویچ چخوف، زاده ی 29 ژانویه ی 1860 و درگذشته ی 15 ژوئن 1904، داستان نویس و نمایشنامه نویس روس بود. او در زمان حیاتش بیش از 700 اثر ادبی خلق کرد.چخوف را مهم ترین داستان کوتاه نویس برمی شمارند. او در زمینه ی نمایشنامه نویسی نیز آثار برجسته ای از خود به جا گذاشته است به طوری که عده ای او را پس از شکسپیر، بزرگترین نمایشنامه نویس تاریخ قلمداد می کنند.چخوف در سال های پایانی تحصیلات متوسطه اش در تاگانروگ به تئاتر می رفت و در همین زمان، نخستین نمایشنامه ی خود را نوشت. او در همین سال ها مجله...
دسته بندی های کتاب برگزیده داستان های آنتوان چخوف
قسمت هایی از کتاب برگزیده داستان های آنتوان چخوف (لذت متن)
سرپاسبان اوچه مه لف سرکشیک محله ملبس به لباس و شنل نو با بسته ای در دست از میان میدان بزرگ بارفروشان عبور می نمود. از پشت سر او پاسبان مو زرد در حالی که زنبیلی پر از تمشک فاسد شده که از فروشنده ای ضبط گردیده بود در دست داشت روان بود.