کتاب خانواده ی وندربیکر 1

The Vanderbeekers of 141st Street
(ساکنین خیابان 141)
کد کتاب : 22825
مترجم :
شابک : 978-6004623827
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

خانواده ی وندربیکر 2
The Vanderbeekers and the Hidden Garden
باغ مخفی
کد کتاب : 27950
مترجم :
شابک : 978-6004626910
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خانواده ی وندربیکر 1 اثر کارینا یان گلازر

از نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز ، کارینا یان گلازر. یکی از کتاب های برجسته ی کودکان تایمز در سال 2017 . در این بازگشت جالب و دل انگیز به رمان های بزرگ خانوادگی در گذشته ، یک خانواده ی دونژادی بزرگ ممکن است خانه ی محبوب خود را که از سنگ قهوه ای ساخته شده است، از دست بدهند ، اما با یک حمله ی هجومی همه جانبه ، می توانند آن را دوباره بدست آورند.

خانواده ی وندربیکر همیشه در خانه ای با سنگ های قهوه ای واقع در خیابان 141 زندگی می کردند. به طوری که همیشه این خانه عملا یکی دیگر از اعضای خانواده ی آنها محسوب می شده است. بنابراین هنگامی که صاحبخانه ی انحصار طلب و خسیس آنها ناگهان تصمیم می گیرد که دیگر اجاره نامه ی آنها را تمدید نکند ، این پنج خواهر و برادر تنها یازده روز فرصت دارند تا هر کاری که لازم است بکنند تا بتوانند در خانه ی محبوبشان بمانند و بیدرمن مخوف را راضی کنند و به او نشان دهند که چقدر عالی هستند. و همه چیز در عشق و جنگ منصفانه است وقتی که پای از نگهداری از خانه ی آنها در میان باشد.
خانواده ی وندربیکر مجموعه ای مناسب گروه سنی کودکان و نوجوانان است. ساکنین خیابان 141 اولین جلد از این مجموعه ی جذاب است. این کتاب را مریم رئیسی ترجمه کرده است. کتاب خانواده ی وندربیکر توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

کتاب خانواده ی وندربیکر 1

کارینا یان گلازر
در اصل از کالیفرنیا، کارینا برای کالج به نیویورک آمد و نزدیک به بیست سال است که در آن گیر کرده است. وی در زمینه آموزش و اجرای برنامه های سوادآموزی در پناهگاه های خانوادهبی خانمان و استخدام متخصصان مراقبت های بهداشتی به صورت داوطلبانه در مناطق تحت فشار در سراسر جهان فعالیت های مختلفی داشته است. اکنون به عنوان یک مادر، یکی از افتخارترین دستاوردهای او پرورش دو کودک است که بدون کتاب نمی توانند به هر جایی بروند. او به همراه همسر، دو دختر و در مجموعه حیوانات نجات یافته در هارلم زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب خانواده ی وندربیکر 1
A heartwarming story about family and community that will appeal to readers who also enjoy an old-fashioned feel.
یک داستان دلچسب در مورد خانواده و جامعه که برایخواننده هایی که از احساسات قدیمی لذت می برند ، جذاب خواهد بود.
Kirkus

"With rich dialogue and detailed descriptions of the neighborhood, the text provides a humorous and heartwarming story about siblings uniting to save their home.
این کتاب با گفتگوی غنی و شرح مفصل درباره محله ، داستان طنزآمیز و دلچسبی را در مورد متحد شدن خواهران و برادران برای نجات خانه خود ارائه می دهد.
Bulletin

قسمت هایی از کتاب خانواده ی وندربیکر 1 (لذت متن)
بابا گفت: «خب، اول خبر خوب» مکثی کرد و عینکش را روی صورتش صاف کرد. «بچه ها شما میدونین که من و مامان چه قدر دوستتون داریم، درسته؟» اولیور نه ساله که عاقل تر از سنش به نظر می رسید، کتابش را پایین آورد و با چشمانی نیمه باز، چپ چپ نگاهشان کرد و گفت: «نکنه دارین از هم طلاق می گیرین؟ مامان و بابای جیمی ال هم از هم جدا شدن. بعد بهش اجازه دادن به مار تو خونه نگه داره.» و همزمان با پشت کتانی هایش زد به کیهی بلندی از دایرة المعارف های قدیمی که رویشان نشسته بود. بابا شروع کرد: «نه، ما داریم...» هایاسین شش ساله که اشک توی چشمهای گرد معصومش حلقه زده بود با صدایی آرام پرسید: «راست میگه؟» مامان گفت: «البته ما... الینی چهار سال و نه ماهه که تازه یاد گرفته بود روی فرش کله معلق بزند، پرید وسط حرف مامان: «طلاخ چیه؟» او لباس هایی با طرح چهارخانهی قرمز، راه راه بنفش و خال خال آبی سفید با هم جور کرده و پوشیده بود. | چسب دوازده ساله که از پشت عینک فریم مشکی اش نگاه تندی به پدر و مادرشان می کرد، توضیح داد: «یعنی مامان و بابا دیگه همدیگه رو دوست ندارن. واقعا وحشتناکه»