کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار

Many Lives, Many Masters
کد کتاب : 28076
مترجم :
شابک : 978-6007221099
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار اثر برایان ال وایس

"استادان بسیار زندگی های بسیار" اثری است از نویسنده و روان درمانگر دکتر "برایان ال وایس" و از پرفروش ترین کتاب ها که بر اساس پرونده ای واقعی نوشته شده است. این پرونده ی تکان دهنده هم زندگی روانپزشک برجسته و هم بیمار جوان درگیر در آن را دچار تغییر کرد و بعد از این اتفاق، دکتر "برایان ال وایس" حرف های جدیدی برای زدن داشت.
وی به عنوان یک روان درمانگر سنتی ، هنگامی که یکی از بیمارانش شروع به یادآوری آسیب های زندگی گذشته اش نمود، شگفت زده و مشکوک شد. به نظر می رسید این آسیب ها کلید کابوس های مکرر و حملات اضطرابی بیمار است. با این حال ، هنگامی که وی شروع به انتقال پیام کرد ، پیام هایی که حاوی افشاگری های قابل توجهی در مورد خانواده دکتر "وایس" و پسر فوت شده اش بود، شک و تردید روانپزشک از بین رفت. وی با استفاده از درمان آسیب های زندگی گذشته ، توانست بیمار را درمان کند و مرحله ی جدید و معناداری از زندگی حرفه ای خود را آغاز کند. با چاپ بیش از یک میلیون نسخه ، کتاب "استادان بسیار زندگی های بسیار" یکی از موفقیت های عمده ی دکتر "برایان ال وایس" در روان درمانی جایگزین است و مانند نخستین زمان انتشارش، تحریک کننده ، جنجالی و جاودان باقی مانده است.
کاوشی جالب ، با نگارش جذاب و تأمل برانگیز در مورد تأثیر درمان زندگی گذشته بر رفتار فعلی. بدون احساس همدردی با نتیجه گیری های دکتر "برایان ال وایس" نمی توانید آن را کنار بگذارید. این کتاب درهای بسیاری را باز خواهد کرد که هرگز اعتبار تناسخ را در نظر نگرفته اند.

کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار

برایان ال وایس
برایان لسلی وایس (Brian Leslie Weiss) زاده ۱۹۴۴ روانپزشک امریکایی است. تحقیقات او بر بازگشت به زندگی‌های گذشته و بقای روح بعد از مرگ متمرکز است.برایان وایس در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرد و بعد از آن در سال ۱۹۷۰ از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد. سپس تحصیلات خود را در پزشکی داخلی در مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک کامل کردو پس از آن مجدداً به دانشگده ییل بازگشت و دو سال دوره دستیاری را در رشته روانپزشکی گذراند او رئپس بخش روانپزشکی مرکز پزشکی مانت سنی در میامی شد.دکتر ویس می‌...
دسته بندی های کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار
نکوداشت های کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار
Psychiatry and metaphysics blend together in this fascinating book based on a true case history.
روانپزشکی و متافیزیک در این کتاب جذاب و براساس تاریخچه ی واقعی یک پرونده ، با هم مخلوط می شوند.
Amazon Amazon

This thought-provoking, beautifully written book breaks through the barriers of conventional psychotherapy and presents an innovative and highly effective treatment. It should be taken seriously by those in the mental health profession.
این کتاب تأمل برانگیز ، با نگارش زیبا موانع روان درمانی مرسوم را از بین می برد و درمانی نوآورانه و بسیار موثر ارائه می دهد. افرادی که در حرفه بهداشت روان هستند باید جدی گرفته شوند.
Edith Fiore, Ph.D., clinical psychologist and author of You Have Been Here Before

A profoundly moving account of one man's unexpected spiritual awakening. This significantly courageous book has opened the door to a marriage between science and metaphysics. Must reading for a soul-searching, hungry world.
روایتی کاملا تکان دهنده از بیداری معنوی و غیر منتظره یک مرد. این کتاب به طرز چشمگیری شجاعانه، باب پیوند بین علم و متافیزیک را گشوده است. کتابی ضروری برای یک دنیای گرسنه ی روح جو.
Jeanne Avery, author of Astrology and Your Past Lives

قسمت هایی از کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار (لذت متن)
من می دانم که برای هر چیز دلیلی وجود دارد. شاید در لحظه وقوع یک رویداد روشن بینی و بصیرت درک علت را نداشته باشیم، اما به یاری گذشت زمان و بردباری بر ما روشن خواهد شد». «هیپنوتیزم ابزار شگفت آوری است که به بیمار کمک می کند حوادث فراموش شده در گذشته های دور را به خاطر آورد. هیچ راز و رمزی ندارد. فقط قرار گرفتن در وضعیت تمرکز فشرده است». «طبق نوشته اغلب محققین، ارواح تمایل دارند که در گستره چندین زندگی به صورت گروهی، مکررا به جسم بازگردند و به سرنوشتشان عمل کنند، دیونی را که به دیگران و به خودشان دارند ادا کنند و درس را بیاموزند». «درمانگر باید یک لوح سفید باشد. تابلوی نانوشته ای که بیمار بتواند احساسات، افکار و رفتارهایش را روی آن منعکس کند. آنگاه درمانگر می تواند این ها را تحلیل و بررسی کند و میدان ذهن بیمار را وسعت بخشد». «کسانی که به دستورات مذهبی عمل می کنند، از همه ما نزدیک تر شده اند، چون آنها پیمان پاک دامنی و اطاعت بسته اند. آن ها بسیاری چیزها را کنار گذاشته اند، بی آنکه چشمداشتی داشته باشند. بقیه ما در قبال رفتارهایمان خواهان پاداش و جایزه ایم... درحالی که پاداشی در کار نیست، نه آن پاداشی که موردنظر ماست. پاداش در انجام خود آن کار است، منتها انجام بی چشمداشت، انجام بدون خودخواهی». «به یاد مکالمات اتفاقی و کم اهمیتی افتادم که هنگام جراحی، زمانی که بیمار بیهوش بود، در می گرفت. با یاد شوخی ها، کلمات رکیک، مجادله ها و بداخلاقی های جراحان افتادم. بیماران در سطح ناخودآگاهشان چه شنیده بودند؟ چه مقدار از آن مکالمات ثبت شده و پس از بیداری بر افکار و احساسات، ترس ها و اضطراب های بیمار تأثیر گذاشته بود. حرف هایی که در طول جراحی گفته شده بود تا چه حد بر مرحله پس از جراحی بیمار در اتاق ریکاوری تأثیر مثبت یا منفی گذاشته بود.