کتاب سفر روح

Journey of Souls
سیری در جهان های معنوی، دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم
کد کتاب : 28124
مترجم :
شابک : ‫‬‭978-9647253765
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 34
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سفر روح اثر مایکل نیوتن

جدیدترین جزئیات و جدیدترین کشف های پیشگام را که برای اولین بار رمز و راز زندگی در دنیای روح پس از مرگ بر روی زمین را آشکار می کند بیاموزید - اثبات زنده ماندن هوشیاری ما در سفر روح توسط مایکل نیوتون.
دکتر نیوتن با استفاده از یک تکنیک خاص هیپنوتیزم برای رسیدن به خاطرات پنهان افراد ، برخی از بینش های شگفت انگیز را در مورد آنچه بین زندگی ها برای ما اتفاق می افتد کشف می کند. سفر روح سابقه ی 29 نفری است که تجربیات خود را در بین مرگ جسمی به یاد می آورند. از طریق داستان های خارق العاده آنها ، موارد خاصی را در مورد اینکه:

- مردن چه حسی دارد
- چیزی که بلافاصله پس از مرگ می بینید و احساس می کنید
- حقیقت در مورد "راهنمای معنوی"
- چه اتفاقی برای روحهای "آشفته" می افتد
- چرا شما در دنیای ارواح در گروه های خاصی قرار داده می شوید و در آنجا چه می کنید؟
- چگونه بدن دیگری را برای بازگشت به زمین انتخاب می کنید
- سطوح مختلف روح: ابتدایی ، متوسط و پیشرفته
- چه موقع و در کجا یاد می گیرید که هم روحان خود را روی زمین بشناسید
- هدف زندگی
سفر روح گزارش توسط این افراد از اتفاقات بین زندگی روی زمین است. آنها هنگام توصیف متحیر کننده تجربه های حیرت انگیز خود ، جزئیات خاصی را بیان می کنند.
پس از مطالعه سفر روح ، درک بهتری از جاودانگی روح انسان پیدا خواهید کرد. شما با احساس هدف بیشتری با چالش های روزمره روبرو خواهید شد و شروع به درک دلایل وقایع زندگی خود خواهید کرد.

کتاب سفر روح

مایکل نیوتن
مایکل نیوتن ، دکتری ، متولد 1931 ، دارای دکترای روانشناسی مشاوره، فوق لیسانس هیپنوتیزم و عضو انجمن مشاوره آمریکا است. وی همچنین به عنوان معلم در دانشکده مؤسسات آموزش عالی حضور داشته است و درعین حال در تمرین خصوصی در لس آنجلس نیز فعالیت داشت. با گذشت سالها، دکتر نیوتن تکنیک های رگرسیون سن خود را توسعه داد تا بتواند سوژه های هیپنوتیزم را فراتر از خاطرات زندگی گذشته خود قرار دهد تا به یک تجربه روح معنادار بین زندگی برسد. وی با استفاده از رگرسیون هیپنوتیزم معنوی پیشگام در کشف اسرار مربوط به زندگی...
قسمت هایی از کتاب سفر روح (لذت متن)
آه، خدای من! من واقعا نمرده ام ... مرده ام؟ منظورم این است، که جسم من، بدن من مرده است، آن را در پائین می بینم، من در بالا، در هوا شناور هستم ... وقتی پائین را نگاه می کنم، جسمم را که روی تخت بیمارستان افتاده است می بینم. همه ی اطرافیانم «فکر می کنند که من مرده ام. می خواهم فریاد بزنم و بگویم آهای، من واقعا نمرده ام! باورنکردنی است ... پرستاران دارند ملافهای روی سرم می اندازند ... افرادی که میشناسم، دارند گریه می کنند. می بایست مرده باشم، ولی هنوز «زنده» هستم! عجیب است، جسم من کاملا مرده است، حال آنکه دارم در اطراف آن می گردم. «من زنده هستم»!

زیرا که هنوز قسمت کوچکی از ذهن آگاه و تحلیل گراو کار می کرد و توانست تشخیص دهد که دارد صحنه ای از زندگی قبلی خود را به یاد می آورد. این سوژه برخلاف بسیاری دیگر از مراجعین من، روح جوانی داشت و هنوز به سیکل زندگی های متوالی و مردن و زنده شدن مکرر عادت نداشت. از این رو مدت بیشتری طول کشید تا صحنه ای از زندگی قبلی برایش جا بیفتد.

با این ترتیب، با هدایت و دستورات من، سوژه ام حرکت به سوی دنیای ارواح را آغاز می کند. این راهی است که افراد بسیار دیگری هم به کمک من آن را پیموده اند. معمولا | همزمان با گسترش خاطرات، در حالت ابرآگاه، سوژه هایی که در خواب مصنوعی هستند بیشتر با گذرگاه روح خو می گیرند.