کتاب دردسرهای ثروتمندان

Rich People Problems
کد کتاب : 28131
مترجم :
شابک : 978-6007436929
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 560
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد بهترین کتاب داستانی گودریدز سال 2017

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب دردسرهای ثروتمندان اثر کوین کوان

کتاب «دردسرهای ثروتمندان» رمانی نوشته ی «کوین کوان» است که نخستین بار در سال 2017 انتشار یافت. «نیک یانگ» در نیویورک زندگی می کند و از مادربزرگ عزیزش «سو یی» که او را بزرگ کرده، فاصله گرفته است—چرا که او به «نیک» گفته بود دوست دختر سابقش، «ریچل چو»، برایش مناسب نیست. پسرعموی «نیک»، «استرید لیانگ»، اگرچه رابطه ی خوبی با «سو یی» دارد اما با پدر و مادرش به مشکل خورده است. وقتی معلوم می شود که «سو یی» در آستانه ی مرگ است، یکی دیگر از پسرعموهای «نیک» یعنی «ادی چنگ» نقشه می ریزد تا «استرید» و «نیک» را از مادربزرگ دور نگه دارد تا «تیرسال پارک» را به تنهایی از آن خود کند.

کتاب دردسرهای ثروتمندان

کوین کوان
کوین کوان (متولد 1973/1974) یک رمان نویس سنگاپوری است که به خاطر رمان های طنزآمیز خود Crazy Crazy Asians ، China Girl Girl Rich و Rich People Problems شناخته شده است. در سال 2014 کوان به عنوان یکی از "پنج نویسنده برای تماشای" در لیست قدرتمندترین نویسندگان هالیوود منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر انتخاب شد. در سال 2018 ، کوان لیست 100 نفر از مؤثرترین افراد مجله Time را تهیه کرد و در سالن مشاهیر آسیا، پروژه ای از بنیاد رابرتچین که در سال 2004 تاسیس شد، القا شد.
نکوداشت های کتاب دردسرهای ثروتمندان
A memorable, laugh-out-loud read.
اثری به یاد ماندنی و بسیار خنده دار.
USA Today USA Today

Kwan’s writing is lively and witty.
نثر «کوان»، با لطافت طبع و سرزنده است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Kwan's hilarious novel.
رمان فوق العاده خنده دار «کوان».
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب دردسرهای ثروتمندان (لذت متن)
او میل داشت روی یکی از صندلی های راحتی نارنجی بنشیند و در حال خوردن سالاد سزار کلم پیچ، به امواج آب های نیلگون دریا خیره شود. اما گروهی از توریست های پرسر و صدا، تراس را به طور کامل اشغال کرده بودند و به نظر عجله ای برای ترک آنجا نداشتند.

«بتینا» با نگاهی غضب آلود به توریست هایی که از صرف ناهار زیر آفتاب لذت وافری می بردند، خیره شد. به نظرش آن ها بی کلاس بودند. زن هایی آفتاب سوخته، با پوست های آویزان و پر از چروک، و هیچ یک از آن ها به طور مناسبی پوستش را نکشیده بود یا عمل تزریق بوتاکس را به درستی انجام نداده بود.

او دوست داشت سر میزشان برود و کارت ویزیت متخصص پوستش را به تک تک آن ها بدهد. آقایان حتی بدتر از خانم ها بودند! همگی پیراهن و شلوارک چروک و کهنه بر تن داشتند، و کلاه های حصیری ارزانی را که در فروشگاه های حراجی خیابان «دانمور» یافت می شد، به سر گذاشته بودند. چرا این ها باید به اینجا بیایند؟