کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه دوم)

The Tripods Series
کد کتاب : 28138
مترجم :
شابک : 978-9644176043
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه دوم) اثر جان کریستوفر

رمان های سه گانه جان کریستوفر یک سری از رمان های بزرگسالان جوان است که توسط جان کریستوفر نوشته شده و از سال 1967 آغاز شده است. دو جلد اول این مجموعه اساس یک مجموعه ی تلویزیونی علمی تخیلی بود که در دهه 1980 در انگلستان تولید شد.
مدتها پیش سه پایه ، ماشینهای سه پایه ای عظیم ، بر روی زمین فرود آمدند و کنترل را در دست گرفتند. آنها با استفاده از "کلاه" ، که به طور تشریفاتی نزدیک به 14 سالگی هر کودک اجرا می شد ، مغز انسان ها را کنترل و آنها را مطیع نگه می داشتند. اکنون زندگی مطبوعی در روستاها وجود دارد ، فناوری کمی است و جنگ وجود ندارد - اما آزادی نیز وجود ندارد. در این سریال قدرتمند و پر تعلیق ، ویل پارکر 13 ساله و دوستانش با گرسنگی ، انسانیت ، حسادت و غرور کنار می آیند زیرا آنها تلاش می کنند تا در مورد سه پایه ها همه چیز را بشناسند و حکومت آنها را براندازند. ویل و دوستانش در مجموعه ی دوم این کتاب به شهر سه پایه بر میگردند و زندگی خود را به خطر می اندازند. وقتی ویل و دوستانش به کوههای سفید رسیدند ، فکر کردند همه چیز درست است. آنها پناهگاهی امن یافتند که در آن هیولاهای مکانیکی به نام سه پایه نتوانستند آنها را پیدا کنند. اما پس از حضورشان ، آنها در مورد دنیای اطراف خود و اینکه چگونه در حال مبارزه با ماشین ها هستند تعجب می کنند.
برای نجات بقیه ، ویل و دوستانش می خواهند سه پایه ها را یک بار و برای همیشه سرنگون کنند. این به معنای سفر به پایتخت سه پایه است: شهر طلا و سرب.
سه گانه ی سه پایه ها که توسط جان کریستوفر ، نویسنده بسیاری از کتابهای علمی تخیلی و تخیلی نوجوانان نوشته شده است ، مطمئنا برای طرفداران داستان های علمی تخیلی- پیر یا جوان – بسیار جذاب است.

کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه دوم)

جان کریستوفر
کریستوفر ساموئل یود (Christopher Samuel Youd) ‏ (۱۲ فوریه ۱۹۲۲ در لنکشایر-۳ فوریه ۲۰۱۲ در سامرست)، با نام نویسندگی «جان کریستوفر»، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های علمی-تخیلی است.وی سال‌ها با نام اصلی خودش (یود) در زمینه داستان بزرگ‌سالان فعالیت می‌کرد، اما موفقیتی به دست نیاورد. وی شهرت خود را مرهون داستان‌های علمی-تخیلی است که برای نوجوانان نوشته‌است. هر چند جان کریستوفر تنها یکی از چند نام نویسندگی او است. به گفته خود او، این داستان‌ها ماجرای و...
قسمت هایی از کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه دوم) (لذت متن)
مادربزرگ ها در اتاق نشیمن چایی می خوردند و درباره قدیم ها و دوران جنگ با هم گپ می زدند. سایمون فقط توانست بخشی از گفت و گوی آنها را بشنود (...آن شب یادت هست که با هم در برادوی به پناهگاه رفتیم و چقدر خوش گذشت؟) این مادربزرگ براد بود. سایمون تنها با لهجه اش او را از مادربزرگ خود تشخیص می داد و...