کتاب صد نامه ی عاشقانه

One hundred love letters
کد کتاب : 28431
مترجم :
شابک : 978-9643625023
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب صد نامه ی عاشقانه اثر نزار قبانی

آیان در سنین پایین عاشق سارا می شود. او تصمیم می گیرد که هرطور شده رویاهای خود را دنبال کند. او در لحظات ناامید کننده ای که در عشق فرو رفته است ، نامه هایی عاشقانه به سارا می نویسد اما هرگز آن‌ها را برای او نمی فرستد. هفت سال می گذرد اما او هرگز از دوست داشتن او یا نوشتن نامه ها دست نمی کشد.

ماز اما کاملا ضد عشق و عاشقی است. او معتقد است که همه افراد از ماسک استفاده می کنند و ماهیت واقعی آنها فقط در لحظات بحران کامل آشکار می شود. او برعکس آیان است. آنها همچنین به عنوان بهترین دوستان یکدیگر را تکمیل و در تضاد قرار می دهند. سارا ، بی توجه به عشق آیان یا وجود او ، معتقد است که عشق واقعی وجود دارد و در انتظار او است.

کتاب «صد نامه ی عاشقانه» یک عاشقانه عصر جدید است که به همه عاشقانی اختصاص داده شده است که عشق آنها ناشناخته مانده و برای همیشه رویایی خاموش است. آیا سارا نامه های آیان را می خواند؟ آیا آنها هرگز ملاقات خواهند کرد؟ آیا ماز ایدئولوژی های خود را رها می کند و خطر عشق را برای یک بار هم شده در آغوش می گیرد؟

کتاب صد نامه ی عاشقانه

نزار قبانی
نزار قبانی (۱۹۲۳ دمشق ـ ۱۹۹۸ لندن) شاعری است که با شعرهای عاشقانه‌اش مشهور است؛ زن و عشق موضوع اصلی شعر قبانی‌اند. شعرهایش را خوانندگانی مانند ام کلثوم، عبد الحلیم حافظ و نجاة الصغیرة(مصر)، فیروز و ماجده الرومی (لبنان)، کاظم الساهر(عراق) خوانده‌اند. او در دنیای عرب از شهرتی بی‌همتا برخوردار است. شعر او به اکثر زبان‌های دنیا ترجمه شده‌است و خوانندگانی بی‌شمار دارد. وی متولد دمشق بود. «نزار قبانی سرودن شعر را از شانزده‌سالگی آغاز کرد. در ۱۹۴۴از دانش...