کتاب آخرین شهر

The Last Town
(ویوارد پاینز 3)
  • 15 % تخفیف
    323,000 | 274,550 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 28536
مترجم :
شابک : 978-6008939443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 335
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

کاج ها
Pines
(ویوارد پاینز 1)
  • 15 % تخفیف
    327,000 | 277,950 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 28533
مترجم :
شابک : 978-6008939429
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 343
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

سرکش
Wayward
(ویوارد پاینز 2)
  • 15 % تخفیف
    369,000 | 313,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 28535
مترجم :
شابک : 978-6008939436
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 385
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب کاج ها اثر بلیک کراوچ

"کاج ها" داستانی است از مجموعه ی "ویوارد پاینز" که "بلیک کراوچ" آن را به رشته ی تحریر درآورده است. "ویوارد پاینز" شهر کوچکی در ایالت آیداهوی آمریکاست. "ایتن برک" که یک مامور سرویس مخفی است، با یک ماموریت مشخص به آیداهو می آید و آن ماموریت، یافتن و بازگرداندن دو مامور فدرال است که یک ماه پیش در "ویوارد پاینز" گم شده اند. هنوز چند دقیقه از ورودش نگذشته، درگیر یک تصادف شدید می شود که او را راهی بیمارستان می کند و او بدون کارت شناسایی، تلفن و کیفش به بیمارستان می رود. پرسنل بیمارستان رفتاری دوستانه دارند اما انگار یک جای کار می لنگد. همچنانکه که روزها می گذرد، تحقیقات او برای یافتن همکارانش، بیش از اینکه پاسخی فراهم کند، سوالات بیشتری ایجاد می کند.
چرا او نمی تواند با خانواده اش در دنیای بیرون "ویوارد پاینز" ارتباط برقرار کند؟ چرا هیچکس باور نمی کند او همان کسی است که می گوید هست؟ و هدف آن حصارهای الکتریکی که دور تا دور شهر کشیده اند چیست؟ آیا برای این است که ساکنین را داخل شهر نگه دارد یا جلوی ورود چیزی را به شهر بگیرد؟
هر قدمی که "ایتن برک" به سمت حقیقت بر می دارد، او را یک قدم از دنیایی که فکر می کرد می شناخته، و مردی که فکر می کرد هست، دورتر می کند. این قضیه تا جایی پیش می رود که نهایتا او را وادار به مواجهه با یک حقیقت ترسناک می کند؛ اینکه شاید هرگز قادر نباشد از "ویوارد پاینز" جان سالم به در ببرد. اما برای یافتن این حقیقت به دنیای "کاج ها" از سه گانه ی معروف "بلیک کراوچ" با نام "ویوارد پاینز" ورود کنید و از تجربه ی خواندن یکی از رمان های هیجان انگیز و پرفروش لذت ببرید.

کتاب کاج ها


ویژگی های کتاب کاج ها

نامزد جایزه داستان تریلر ITW سال 2013

بلیک کراوچ
بلیک کراوچ (Blake Crouch؛ زادهٔ ۱۹۷۸) رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است.کراوچ در سال 1978 در نزدیکی شهر پی مونت در ایالت ایالت ایالت ویل، کارولینای شمالی متولد شد. وی در دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل شرکت کرد و در سال 2000 با مدرک زبان انگلیسی و نوشتن خلاق فارغ التحصیل شد.در حالی که چندان از زندگی خانوادگی بلیک کراوچ و دوران کودکی مشخص نیست، اما او اکنون در کلرادو زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب کاج ها
Fans of Stephen King, Peter Straub and F. Paul Wilson will appreciate this genre-bending, completely riveting thrill ride, which mixes suspense, horror, science fiction and dystopian nightmare all rolled up into one unputdownable book.
طرفداران استیون کینگ ، پیتر استراوب و اف. پل ویلسون از این تجربه ی هیجان انگیز ، کاملا میخکوب کننده و چند ژانری که ترکیبی است از تعلیق، وحشت، علم و تخیل و کابوس های پادآرمانشهری در کتابی که نمی توان زمین گذاشت، لذت خواهند برد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب کاج ها (لذت متن)
و حالا ترس داشت او را نابود می کرد. توانایی هایش را در پردازش اطلاعات و واکنش مناسب، کند کرده بود. شاید هم داروی بی هوشی بالاخره سد خونی و مغزی را شکسته و کنترل را به دست گرفت بود. فکر کرد: خدای من، الان وقت از هم پاشیدن نیست، به خودت مسلط باش مرد. صدای ریز و گوش خراش باز شدن در آسانسور را شنید و به دنبال آن، صدای قدم های نرم و تندی که در حال نزدیک شدن به او بود. تلاش کرد گردنش را برای دیدن کسی که داشت می آمد، دراز کند. وقتی بالاخره این کار را کرد، تخت تکان خورده بود و کسی داشت آن را به عقب و به طرف آسانسور می کشید.