کتاب خرد خاص و جذاب بودن

Goddesses in Older Women
برای زنان در نیمه دوم عمر
کد کتاب : 28673
مترجم : حمید رطبی
شابک : 978-6006268047
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

زنان اسطوره ای
Goddesses in Older Women
نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان در دوران کمال
کد کتاب : 28675
مترجم :
شابک : 978-6005767940
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خرد خاص و جذاب بودن اثر جین شینودا بولن

در نقطه ای بعد از پنجاه سالگی، هر زنی از آستانه ای عبور می کند و وارد مرحله سوم زندگی خود می شود. همانطور که او وارد این قلمرو ناشناخته می شود، می تواند سوگواری را برای آنچه قبلا رفته است انتخاب کند، یا را متفاوتی را برای مواجهه با زندگی انتخاب کند.

در کتاب زنان اسطوره ای ( نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان در دوران کمال ) ژان شینودا بولن، تحلیلگر یونگی و نویسنده پرفروش کتاب نیویورک تایمز، از انرژی های جدید قدرتمند و کهن الگوهای الهه از شفقت، خشم، خنده شفابخش و لایه های جدیدی از خرد نام می برد که به ذهن وارد می شوند. بولن پیشنهاد می کند که زنان دلایل عمیق و هیجان انگیزی برای استقبال از پنجاه سالگی دارند.

"خرد یک زن، یک تاج، یک الهه و یک کهن الگوی زنانه است. در اساطیر یونانی، او یک متیس است که به سختی تجسم یافته و توسط زئوس بلعیده شده است. در کتاب مقدس، او یک سوفیای پنهان است، الهه ای که تبدیل به یک مفهوم انتزاعی و بدون جنسیت شد. خرد را می توان در گرگ و میش یافت، جایی که سه راه به صورت هکاته به هم می رسند، یا در آتش اجاق به عنوان هستیا. او ممکن است شکینا نامرئی باشد.

خرد معمولا صفت الهه‌ای است که غالبا به‌صورت شخصی دیده نمی‌شود، و ویژگی زنی است که خرد بخشی آگاهانه را میفهمد.

کتاب خرد خاص و جذاب بودن

جین شینودا بولن
جین شینودا بولن روانپزشک و نویسنده آمریکایی است. او کتاب‌های متعددی در زمینه‌ی روانشناسی کهن الگویی نوشته است. معروفترین کتاب‌های او «خدابانوان درون زنان» و «خدایان درون مردان» با عناوین «نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان» و «نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی مردان» و« زنان اسطوره ای،نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان در دوران کمال » به فارسی برگردانده شده‌اند.