کتاب من کامل نیستم ولی خوشبختم

Be Happy Without Being Perfect
کد کتاب : 28737
مترجم :
شابک : 978-9648875782
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب من کامل نیستم ولی خوشبختم اثر آلیس دی دومار

«من کامل نیستم ولی خوشبختم» به قلم نویسندگان، آلیس. دی. مار و آلیس لش کلی و ترجمه فاطمه سادات موسوی، کتابی در زمینه روان شناسی عمومی است که به ما کمک می کند تا خود و نقاط قوت و ضعفمان را بهتر بشناسیم و از داشته هایمان در زندگی شادمان باشیم و به گونه ای شایسته از آنها استفاده کنیم:
اینکه بخواهیم والدین خوبی باشیم یا همواره نظم و تمیزی خانه را حفظ کنیم و یا در شغل خود بسیار عالی ظاهر شویم، ایده بسیار خوبی است. اهداف بزرگ را در ذهن پروراندن کار اشتباهی نیست و هیچ کس نمی تواند به خاطر این موضوع داشتن مشکلات روانی را به شما نسبت بدهد. اما اگر توقعات شما آن قدر بالا هستند که کیفیت را از زندگی شما دور می کنند و اگر خوشحالی و رضایت شما تنها زمانی حاصل می شود که همه چیز صددرصد خوب باشد، وقت آن رسیده دست از قضاوت خود بردارید و هر آنچه را که در زندگی شما به خوبی پیش می رود قدردان باشید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام بدهید.

کتاب من کامل نیستم ولی خوشبختم

آلیس دی دومار
دکترآلیس دومار (متولد: مه 1 ، 1958 ، بالتیمور، مریلند، ایالات متحده) مدیر اجرایی مرکز Domar برای سلامت ذهن و بدن و مدیر خدمات ذهن و بدن در بوستون IVF است. او اولین مرکز ذهن و بدن را برای سلامتی زنان و همچنین اولین برنامه ذهن و بدن برای باروری را تأسیس کرد.