کتاب مهارت سخن گفتن در جمع

Public Speaking Skills for Dummies
کد کتاب : 28809
مترجم :
شابک : 978-6226661935
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت سخن گفتن در جمع اثر آلیسون کانلی

وقتی در جمع صحبت می کنید ، اعتبار شما در معرض خطر قرار داده می شود. خواه در یک کنفرانس سخنرانی کنید ، برای کسب و کاری جدید صحبت کنید ، یا به هیئت اجرایی خود چیزی را ارائه دهید ، توانایی برقراری ارتباط ، نفوذ و الهام بخشیدن به مخاطبان خود یک مهارت بسیار مهم است. کتاب مهارت سخن گفتن در جمع شما را با تکنیک ها و بینش های ساده ، عملی و واقعی آشنا می کند. تکنیک هایی که توانایی شما را برای رسیدن به تأثیر از طریق کلمه های گفتاری و سخن تغییر می دهد.
در کتاب مهارت سخن گفتن در جمع ، پیشگام در زمینه ی سخنرانی عمومی ، آلیسون کانلی ، شما را گام به گام در فرآیند تصور و ساخت یک ارائه با تأثیر بالا هدایت می کند. در این کتاب خواهید فهمید که چگونه بر اعصاب خود غلبه کنید ، مخاطبان خود را درگیر کنید و جاذبه را منتقل کنید. همه ی این ها اتفاق می افتد وقتی که بتوانید پیام خود را به طور واضح و روشن منتقل کنید.
در کتاب مهارت سخن گفتن در جمع می آموزید:
ایده هایتان را از طریق قصه گویی تجاری زنده کنید.
از فضا استفاده کنید و حتی احساس آرامش بیشتری به دست آورید.
پیام خود را با وضوح ، دقت و تأثیر بیشتری انتقال دهید.
با سوالات ناجور به طور موثرتری برخورد کنید
با خواندن این کتاب آماده شوید تا قلب و ذهن خود را به دست آورید ... و صحبت های زندگی خود را ارائه دهید!

کتاب مهارت سخن گفتن در جمع

آلیسون کانلی
آلیسون کانلی که دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هنرهای زیباست، مربی سخنرانی و فن بیان و متخصص کمک به افراد برای غلبه بر اضطراب سخن‌گفتن در جمع است. حرفه‌ی او مشاوره‌دادن به برخی از برجسته‌ترین مدیران اجرایی در کانادا و نیز فعالان اقتصادی است که کسب‌وکارشان رو به ترقی است و می‌کوشند تا برند خودشان را بسازند.وی مدرک استادی‌اش در آموزش فن بیان در تئاتر را از دانشگاه آلبرتا در کانادا دریافت کرد. عنوان پایان‌نامه‌اش «کاهش اضطراب اجرا در سخنران...